FAQ |
Kalender |
2010-11-06, 04:00 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej alla!
Jag är verkligen ivrig för tillfället. Min Iphone 4 har skickats och är på väg. Man får ju en adrenalinkick varje gång man väntar på något gott, så jag undrar om ni skulle kunna ge tips och råd på najsiga Appar att skaffa? Vad har ni för favoriter? Tacksam för hjälp! |
|||
Svara med citat |
2010-11-06, 10:08 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag äger ingen iPhone själv, men jag har hittat en hel del intressanta appar i min dar. Bland annat Analytics Pro, ett plugin som låter dig kolla trafiken till dina hemsidor i din iPhone: http://itunes.apple.com/us/app/analy...352409235?mt=8
|
|||
Svara med citat |
2010-11-06, 11:58 | #3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är själv en HTC Desire freak men kan hjälpa dig med nga användbara som jag vet finns till Iphone oxå..
1. TuneIn (Massa radiokanaler) 2. Copilot (Navigation, jag är grymt imponerad av den och använder den nästan dagligen. Till norden kostar den runt 250 kr) 3. Hemnet (Är du ute och kör, tryck på hemnet appen och sedan GPS så får du se hus till salu nära dig, rolig och användbar app) 4. MixZing (Media spelare, vet dock inte hundra om den finns på appstore) 5. Facebook.. Sedan vet jag inte om "Angry Bird" finns i appstore, men finns det så ladda hem det, det roar en för stunden. Många ggr blir man även fast i spelet Du har köpt en liten penisförlängare, grattis |
||
Svara med citat |
2010-11-06, 12:33 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
TV.nu, yr.no, Swedbank (om det är din bank ), Spotify, Angry Birds.
Är väl dom jag använder mest |
||
Svara med citat |
2010-11-06, 13:47 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha tack för tipsen!
Sweely, toppenbra! Den appen kommer jag ha stor användning av inom kort. Dansbandsdax: Tack för alla tips! Och gratulationen! ^^ Blir nog att fixa dem allra flesta utav nämnda. T.ex Facebook Linuus: Tv.nu - Tack så mycket! Den får man ju inte missa. Spotify passar också utmärkt nu när man har Spotify Premium, Angry Birds har jag hört ska vara mycket underhållande och slutligen så råkar jag ha Nordea men jag antar att det finns en app för Nordea med Tack igen för alla tips! |
|||
Svara med citat |
2010-11-06, 14:49 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kan rekommendera:
TVdags (bättre än Tv.nu tycker jag) SF Bio VLC Dropbox (om du använder det) Prisjakt eniro.se Light (Använd blixten som ficklampa) BBK (Bredbandskollen, testa hastigheten på din iPhone) Convertbot (konverterar det flesta mått som längd, volym, area och annat) TweetDeck Ja, listan kan göras lång. |
|||
Svara med citat |
2010-11-06, 16:11 | #7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ego är ett måste för alla inom vår bransch...
Annars är det Reeder, Dropbox, Twitter, och Instapaper som är obligatoriska appar! |
||
Svara med citat |
2010-11-06, 17:05 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2010-11-06, 17:06 | #9 | ||
|
|||