FAQ |
Kalender |
2007-02-25, 20:04 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Såg idag att JX.se inte längre erbjuder webbhotell som tjänst under deras webbsida.
Är det så att de enbart kommer satsa på Server lösningar framöver och inte webbhotell? Säg mig nu att jag har fel |
||
Svara med citat |
2007-02-25, 20:07 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Blir intressant att se. Som jag hade uppfattat det var en VPS-tjänst på G igen men nu syns ingen information om detta (vad jag kan se).
Sedan kan jag inte riktigt förstå vitsen med att slopa webbhotell-delen (om de nu kommer göra det). Kanske tar den för mycket tid? |
|||
Svara med citat |
2007-02-25, 20:53 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hmm, lite info till oss kunder hade väl inte heller skadat. Ska dem lägga ner det helt eller kommer nuvarande kunder kunna fortsätta att använda webbhotell tjänsten?
|
|||
Svara med citat |
2007-02-25, 21:13 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ska inte ta ut något i förskott men om det nu är så att webbhotells delen lägger ner är jag riktigt besviken.
Ser nu att även den gamla länken till kontrollpanelen är borttagen. Lägger man ut över hundralappen per månad på ett webbhotell så bör man väl räkna med att det finns kvar även i framtiden. |
||
Svara med citat |
2007-02-25, 22:07 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det enda som försvunnit är informationen på sidan, vi tar inte emot nya kunder just nu p.g.a. projektering och planering hur JX ska rikta sina tjänster framöver.
Kontrollpanels länken skulle däremot inte bort, den är nu åter. |
||
Svara med citat |
2007-02-25, 22:44 | #6 | |||
|
||||
|
Så ni kommer fortsätta vara ett webbhotell, bara att det ligger under planering nu?
|
|||
Svara med citat |
2007-02-25, 23:19 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Fyi: Ni beskriver er fortfarande som ett webbhotell i er titel. Kanske är meningen iofs. Är kanske vad era potentiella kunder söker på.
|
||
Svara med citat |
2007-02-26, 16:49 | #8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-02-27, 15:06 | #9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur kan man komma i kontakt med JX nu då?
Jag har skickat e-post till supporten och försökt ringa, men uppnår ingen kontakt. Telefonnumret till JX verkar inte fungera alls... |
||
Svara med citat |
2007-02-27, 21:50 | #10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Mail kommer besvaras löpande under kvällen/natten med start 21.00 |
||
Svara med citat |
Svara |