FAQ |
Kalender |
2014-04-22, 14:47 | #1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2014-04-22, 15:16 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag undrar dock om behovet av detta finns, med tanke på snarlikheten med SVT Play?!
En fördel med TV på webben är väl att man kan välja program och se dessa när man vill. Att streama direkt känns ju meningslöst, om det inte handlar om direktsändningar förstås. Jag har svårt att tänka mig att yngre generationer nappar på detta, men jag kan förstås vara ute och cykla.
2014-04-22, 15:23 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ta den politiska diskussionen i en separat tråd. Den här tråden handlar om SVT Flow.
2014-04-22, 17:07 | #4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Utan att veta vad det här egentligen är så kan jag tänka mig att det blir en sorts "egen tvkanal" där man får välja vilka program, serier och intresseområden man har och sen skräddarsys en lösning efter det. Så istället för att mata 12 timmar SVT 1 i rad så får man se program som passar just en själv.
Något sånt skulle jag iallafall vilja ha. |
|||
Svara med citat |
2014-04-22, 17:29 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkar inte vara så jättemycket just nu (men det lanseras ju imorgon).
Betalar till Radiotjänst så man kan ju låta tjänsten streama i bakgrunden även om man inte tittar. Då kostar det pengar för dem i bandbredd och då jag betalar jag faktiskt för något (då jag inte tittar på vanlig TV). |
|||
Svara med citat |
2014-04-22, 17:37 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
2014-04-23, 04:48 | #7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jaha, då har man testat Svt Flow. Det är ju bara en mycket sämre och innehållslös variant av Svt Play (som jag gillar riktigt mycket).
|
|||
Svara med citat |
2014-04-23, 09:14 | #8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag gissar att vi inte är målgruppen för SVT Flow. Kommer bli toppen för ungar / gamla :-)
|
|||
Svara med citat |
2014-04-23, 13:50 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2014-04-24, 00:11 | #10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Inget material på Flow är unikt, allt finns på Play. Det är bara en annorlunda (och i mina ögon inte helt begriplig) presentation.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|