FAQ |
Kalender |
2004-11-16, 22:50 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan!
Sökte genom lite trådar, men fann inget svar på detta. Hur mycket får man per klick från adSense? har precis lagt upp det på en av mina siter och har fått 3 klick, 94 sidvisningar men 0 spänn.. sedan undrar jag vad Kanaldata innebär? (det man ser under "Rapporter"), Klickar jag på Kanaldata så visar den nada? Har en klickfrekvens på 3.2%, är detta bra/dåligt? -Martin |
||
Svara med citat |
2004-11-16, 23:34 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
väljer du kanaldata så kan du få specificering per "kanal", förutsatt att du väljer/markerar de kanaler (ur listan till höger) du är intresserade att se information för. Edit av Bengt på begäran
Svara med citat |
2004-11-16, 23:39 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan.
Tack för ditt svar. Mjaa, ideela tror jag inte, jag har adSense på www slackware se mest för att pröva det, och de annonser som visas är från företag, såsom du kan se om du hoppar in på sidan... Ser nu att jag fått 6 klick -Martin |
||
Svara med citat |
2004-11-17, 01:13 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det står i avtalet man skriver på med google att man inte får diskutera hur mycket man tjänar
|
||
Svara med citat |
2004-11-17, 01:19 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
nåja, moderatorerna får väl redigera nåt och generalisera det lite då kanske...
Svara med citat |
2004-11-17, 01:19 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-11-17, 08:52 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sa ju aldrig vad dom skulle klicka på *doh*
|
||
Svara med citat |
2004-11-17, 10:23 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
För att se kanaldata måste du markera de kanaler du vill se. (Upptäckte det själv nyss) En klickfrekvens på över 3% tycker jag låter rätt bra. Experimentera lite med annonsernas placering och utseende så kan det nog bli ännu mer. |
||
Svara med citat |
2004-11-18, 20:09 | #9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
2004-11-18, 20:29 | #10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Dessutom är ju WN själva alltid ytterst ansvariga för innehållet som publiceras vilket skulle kunna innebära att även WN blir uteslutet från Adsense, vilket inte är det bästa lösningen i jämförelse med att redigera.
Svara med citat |
Svara |
|
|