FAQ |
Kalender |
2011-12-10, 00:22 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller på att snickra en resesajt och är intresserad av alla typer av sajter som är relaterade. Framförallt forum.
Kontakt helst via PM |
||
Svara med citat |
2011-12-10, 05:02 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej diego,
Intresserad på vilket sätt? Att köpa? Länkbyte?
2011-12-10, 05:53 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
Svara med citat |
2011-12-10, 09:28 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har domänen: "USAreseforum.se" om du är intresserad, låg tidigare ett phpBB-forum på domänen.
Hör av dig via PM. Mvh Jonathan |
||
Svara med citat |
2011-12-10, 11:56 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Innehar flygresa.net flygresa.info till försäljning droppar in trafik utan någon seo om intressant.
|
|||
Svara med citat |
2011-12-10, 12:22 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej alla, har fått flera bra erbjudanden. Specificerar vidare min sökning lite:
- Forum som är landsspecifika (typ "sverigeforum.se"), helst byggda i punBB - Gratishostade bloggar (typ finland.wordpress.com) äldre än 6 månader med alla typer av resinformation Jonthee och mister - tack för erbjudandet men inte riktigt vad jag söker. Captain-thailand jag är ute efter att köpa. Länkbyte definitivt när nya sajten är live, men det annonserar jag först om när det är dags. Senast redigerad av diego den 2011-12-10 klockan 12:26 |
||
Svara med citat |
2011-12-12, 04:23 | #7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Helix,
Jag sov nog när jag läste rubriken. ;-) I Stockholm står dock K för "kränges" ;-P
Svara |
|
|