FAQ |
Kalender |
2015-11-02, 11:34 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Söker ett enkelt och bra molnbaserat program för schemaläggning av anställda. Mina krav 1. Schemat designat så att man ser varje anställd och dennes inbokade tider under en hel vecka. 2. Den anställda ska kunna logga in via app och se sitt veckoschema. 3. Gärna sms funktion som meddelar den anställde om uppdateringar i schemat etc. Mina krav är få men ändå svårt att hitta ett bra program som uppfyller dessa. Senast redigerad av NorBiz den 2015-11-02 klockan 11:39 |
||
Svara med citat |
2015-11-02, 14:02 | #2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vill du komma billigt undan så kör Google kalender. Allt finns med där som du efterfrågar förutom sms, det har de nyligen tagit bort. Dock får man ett mail när någon lägger till en händelse. På de nya lurarna så kommer ju mailen oftast som ett sms gör.
|
||
Svara med citat |
2015-11-02, 14:21 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har kört ett tag google kalender men det funkar inte längre med 10 anställda, problemet är att den visar allas bokningar på en och samma dag tillsammans, har en anställd två pass om dagen blir det rena röran i kalendern.
|
||
Svara med citat |
2015-11-03, 02:29 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tråkigt att höra Norbiz. Hoppas du hittar en lösning, tyvärr var inte jag till någon stor hjälp då Lycka till!
|
||
Svara med citat |
2015-11-04, 09:01 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kanske denna plugin till Wordpress kan vara något? Ska vara gratis.
https://premium.wpmudev.org/project/appointments-plus/ |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|