FAQ |
Kalender |
2003-10-07, 01:26 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
(Noterades av mig den 6/10-2003) |
||
Svara med citat |
2003-10-07, 02:15 | #2 | ||
|
|||
Administratör
|
Servrar får hårdvarufel. Budgethotell har inte råd att ha reservutrustning för att omedelbart byta ut den defekta maskinen. Plain and simple.
2003-10-16, 18:59 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Har inte hört mycket bra om b-one, detta bekräftar det. *nöjd med mitt webbhotell* ]i[ |
||
Svara med citat |
2003-10-17, 12:35 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2003-10-17, 13:48 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är ett förfärligt gnällande på B-One överallt. De hade växtvärk när de var nystartade, förra året, och sen dess tror folk att de suger. Men de problemet löste sig snabbt. Själv har jag inte haft några problem. Servicen har fungerat hela tiden, och jag anser att B-One levererar vad de annonserar. De avbrott som Alexander har noterat har jag själv inte märkt av.
IMHO, i all vänlighet, osv |
||
Svara med citat |
2003-10-17, 19:54 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har en sida B-one. När jag gjorde min betalning blev något fel och betalningen gjordes två ggr.
Nu har jag försökt i ett par månader att erhålla en återbetalning, utan resultat. Om det beror på växtvärk eller slöhet vet jag inte, men jag känner mig lite lurad. Skall det behöva ta månader att fixa en så pass enkel sak. Det behövs 10 svenskar för att lura en dansk. Det behövs 10 danskar för att lura en holländare. Bil hemma. Anders |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|