FAQ |
Kalender |
2007-08-01, 11:04 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Någon som har haft server hos det Amerikanska "The planet"? Vad tycker ni av dom hur har support funkat osv? |
|||
Svara med citat |
2007-08-01, 11:19 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mycket bra support, de flesta servrar verkar ha dell DRAC eller HP's lights out för remote access, övrig support som text reboot hjälp osv verkar svaras inom 30min, jag får ofta svar på support tickets inom 15 minuter.. De servrar jag haft access till där är mycket stabila, min sajt mirc.net ligger på en av deras servrar. Deras priser är nog lite högre än andra företag där jag har haft servrar som tex justedge.net, men man får vad man betalar för.
|
|||
Svara med citat |
2007-08-01, 12:32 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har ni något negativt att säga om dom?
|
|||
Svara med citat |
2007-08-01, 13:14 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
super! tack så mycket för er hjälp!
|
|||
Svara med citat |
2007-08-01, 14:54 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kan också starkt rekommendera dem! Hade servrar hos dem i flera år och var mycket nöjd.
|
|||
Svara med citat |
2007-08-01, 15:34 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hade dom också i några år och var nöjd (utöver att kostnaden förblev samma höga trots att servern blev mer och mer omodern - och krångligt att byta upp sig utan problem...).
Däremot så har jag en kund där vi hade en server där vilket bara var problem. Fel operativsystem, fel mängd minne, fel fakturerat och dålig uppkoppling. Vi blev inte kvar där länge... |
||
Svara med citat |
2007-08-02, 17:07 | #7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har varit kund de senaste 5 åren och har alltid varit nöjd. Dock var supporten bättre förr tycker jag, men kan inte klaga nu heller.
Bra priser, utrusatning och support. //Andreas |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|