FAQ |
Kalender |
2015-01-16, 10:13 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.idg.se/2.1085/1.604708/do...-pengar-i-sjon
vad säger panelen? ska detta vara ett solklart fall i en ATF? |
||
Svara med citat |
2015-01-16, 11:36 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det ser ganska mörkt ut, ja. Ond tro har de ju redan ordnat ganska bra.
2015-01-16, 14:10 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Håller med dig om att skrivelserna runt detta av IRM själva och andra som uppmärksammat "nyheten" bara är negativt å IRM's vägnar eftersom de endast vill "sabotera". |
|||
Svara med citat |
2015-01-16, 15:06 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jävla lekstuga. Vad skulle SD förlora på att de missar detta namnet? Ja inga röster ivf. Jag har lyssnat på samtliga av IRM:s poddar och kan konstatera att de mest verkar fungera som en klubb för inbördes beundran, knappast några som kommer få SD-väljare att "tänka om". Deras intentioner är säkert goda, men att försöka korpa åt sig domännamn är synnerligen kontraproduktivt, för att inte säga småpuckat. OT: Om jag tillåts raljera lite känns svensk politisk debatt ofta just som en lekstuga 2015. Det är inte sällan man ryser lite när man kikar på SVT:s Debatt, aka "snillen spekulerar".
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-01-16 klockan 15:09 |
|||
Svara med citat |
2015-01-16, 15:16 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. Vill bara tillägga att IRM:s medarbetare knappast är några "puckon". Tvärtom, de är ovanligt insatta, vältaliga, välutbildade unga män som brinner i sin kamp mot SD:s politik.
Det är väl snarare deras tillvägagångssätt (inte minst i detta fallet) som jag personligen känner mig skeptisk gentemot.
2015-01-18, 00:35 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tillägg: Jag lyssnade precis på IRM:s senaste podd och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Inte minst beträffande reflektionerna över massmordet på Charlie Hebdo och dess efterdyningar.
Och OT: Domännamnet, SD.se, avhandlas i slutet av podden.
2015-01-18, 14:02 | #7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skulle SD kunna lämna in en ATFansökan redan nu?
Dom kan väl hävda att .se eventuellt kommer att sälja sd.se till IRM som ska använda domänen mot SD? |
|||
Svara med citat |
2015-01-18, 15:14 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker någon borde bjuda massa för domänen och sedan använda sig av ångerrätten.
|
|||
Svara med citat |
2015-01-18, 20:10 | #9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jaha, Alex, så trevligt att du gick in och raderade min och 5-6 andra användares kommentarer. Brist på humor? <3
|
||
Svara med citat |
2015-01-19, 10:30 | #10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hur gick det är SD.se (svenska dagbladet) såld nu?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|