FAQ |
Kalender |
2007-02-10, 16:45 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej, blev uppringd iförgår av en försäljare från erbjudande.se. Jag skulle få 2 månader gratis exponering på deras sida om jag minns rätt. Vill bara se om någon annan känner till dessa eller har provat o annonsera hos dom?
Mvh Predrag Beastwear.se |
|||
Svara med citat |
2007-02-10, 18:29 | #2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Är det gratis är det väl bara att prova? Konceptet är väl bra, bara de kan leverera trafik.
|
||
Svara med citat |
2007-02-11, 11:35 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo fast det är sällan saker o ting är gratis i verkligheten. Ibland kan det finnas nån diskret punkt i avtalet som säger att man binder sig till något o måste betala sen. Därför ställer jag frågan till Wn ifall någon har erfarenhet av dom.
Predrag Beastwear |
|||
Svara med citat |
2007-02-11, 12:54 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mycket trevliga att ha och göra med i vart fall men de saknar trafik (fortfarande?).
|
||
Svara med citat |
2007-02-11, 13:49 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Man kan undrar varför de frågar om man är intresserad om det är gratis. Om någon vill exponera mina sidor gratis någonstans så är det bara att göra det, ni behöver inte fråga, jag lovar!
|
|||
Svara med citat |
2007-02-13, 20:31 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag blev spammad av dem häromdagen. Damp ned ca 10 mail om att jag skulle få annonsera gratis.
|
||
Svara med citat |
2007-02-13, 20:42 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Samma här, och det jag inte gillade var att han skickade det som en kopia till en massa adresser. Skulle han skcikat det till en och en skulle det kännas lite bättre iaf för min del...
|
|||
Svara med citat |
2007-02-13, 20:48 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja det där var rätt intressant för efter jag pratat med försäljaren, o fått ett mail av honom, så får jag dagen efter ungefär 10 st mail till, fast från en annan säljare där, eller VD:n eller vad fan det stod.
Predrag Beastwear |
|||
Svara med citat |
2007-02-15, 12:43 | #9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fick också spam av dem igår....
|
|||
Svara med citat |