FAQ |
Kalender |
2005-04-22, 22:27 | #1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kommer inom kort att starta ett affiliateprogram. Till att börja med kommer det testas på en eller ett fåtal sidor för att sedan utvecklas till ett helt nätverk. Namnet vi valde blev affiliatepro.se
Är det lätt att komma ihåg? är den bra för opptimering? Tycker ni namnvalet blev bra? Svara gärna efter att du läst detta ju fler som svara ju lättare är det att utvärdera namnvalet. Tack på förhand /David |
|||
Svara med citat |
2005-04-22, 23:24 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lät att optimera det är det nog. Ger ungefär 1000 träffar i google & search.msn. Där borde ni fixa topp 10 lätt.
Namnet kan vara lite svårt att komma ihåg... rätt stavat. Jag skulle regga några alternativa stavningar också. |
|||
Svara med citat |
2005-04-23, 14:14 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag håller med föregående talara om stavningen. Affiliate är ett helvete att stava! Men se till att registrera massor av alternativa stavningar, så går det säkert bra!
För övrigt tycker jag att det är ett bra namn. |
|||
Svara med citat |
2005-04-23, 16:04 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker personligen det skall vara svensk klang på domänen om toppdomänen skall vara av typen .se.
|
||
Svara med citat |
2005-04-23, 16:41 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker att domännamnet låter bra, "pro" ger en seriös klang. Håller med att man bör registrera ett svenskt alternativ också, eller om möjligt få tag på en bra .com.
|
||
Svara med citat |
2005-04-23, 19:44 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tycker att namnet är för långt och svårstavat.
Jag skulle ha kortat ner det till proaff eller affpro. |
||
Svara med citat |
2005-04-23, 20:03 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tycker att namnet är jättebra. Lätt att optimera för ordet "affiliate" som det söks ganska mycket på. Själv tycker jag det är lätt att stava till, men det är klart om andra tycker det är svårt bör man väl regga felstavningar och/eller nån bra förkortning..
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|