FAQ |
Kalender |
2005-03-08, 20:34 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Någon som har erfarenheter från premium-sms leverantören yo.se?
Verkar vara ett billigt sätt att komma igång med en sms-tjänst. Någon som använt sig av yo.se och har några kommentarer? P.S. Jag försökte söka efter yo, men det var för kort - måste vara minst 3 tecken. "yo sms" resulterade i 0 träffar. Men jag kan nästan svära på att jag har läst något om yo här förut, men det var länge sedan... |
|||
Svara med citat |
2005-03-08, 20:53 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har kört med dom i ca 1 år och kan inte säga nått negativt om dom, förrutom att provisionen skulle kunna vara lite högre... Men det är som sagt billigt komma igång och enkelt grafiskt interface.
|
||
Svara med citat |
2005-03-08, 21:05 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
yo site:webmasternetwork.se Sökte alltså på Google för "site:http://www.webmasternetwork.se yo" |
|||
Svara med citat |
2005-03-08, 23:24 | #4 | |||
|
||||
Administratör
|
Vet inte hur det funkar i Invisionboard, men i vbulletin och i aspbb så kan man skriva yo* alltså, använda ett wildcard.
2005-03-09, 00:41 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Man kan använda % som wildcard i de flesta sökmotorer då dom oftast använder sig av SQL funktionen LIKE. % är wildcard i SQL språket
|
||
Svara med citat |
2005-03-09, 04:56 | #6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Njae, tror dom flesta är så smarta att dom har MATCH AGAINST istället för LIKE.
Eftersom LIKE blir LITE segt när det kommer många poster... |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|