FAQ |
Kalender |
2020-01-31, 13:50 | #1 | ||
|
|||
Guest
|
Jag har använt kontaktformuläret och försökt maila till [email protected] utan framgång (fick något felmeddelande när jag skickade mail till angiven adress). Skapar därför en tråd i hopp om att någon ansvarig kan ordna detta.
Jag har av någon anledning tre konton varav ett av dessa är denna. Jag vill avsluta samtliga och samtliga är ansluten till samma mail. Det gör inget om mina inlägg ligger kvar men jag vill att mina uppgifter såsom mail tas bort och att kontona anonymiseras. Tack! |
||
Svara med citat |
2020-01-31, 14:27 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vafan, kör GDPR kortet och rätten att bli glömd
|
||
Svara med citat |
2020-01-31, 14:48 | #3 | ||
|
|||
Guest
|
|||
Svara med citat |
2020-02-06, 15:53 | #4 | ||
|
|||
Guest
|
Börjar bli lite smått irriterad. Kontaktat WN flera gånger nu utan någon som helst respons. Väldigt dåligt. Alla sidor som jag har varit i kontakt med i liknande ärende har skött det snyggt.
|
||
Svara med citat |
2020-02-06, 23:38 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du tittat här? Borde nog gå att få fatt i någon den vägen.
https://www.wn.se/forum/showgroups.php Återkommer ingen - så finns det en såklart en sista utväg (som ingen vill se) - Att bete sig som en idiot på forumet. Då lär nog ditt konto bli avstängt skall du se. |
|||
Svara med citat |
2020-02-07, 20:22 | #6 | |||
|
||||
Administratör
|
Vart hittar du adressen [email protected]? Den domänen såldes till Kina förra året.
>>Vafan, kör GDPR kortet och rätten att bli glömd. GDPR på ett nickname?
2020-02-10, 14:27 | #7 | |||
|
||||
Guest
|
Citat:
Citat:
Citat:
Dessutom bör och ska en sida inte lagra information man ej vill att de ska lagra (man ska kunna dra tillbaka det). Aldrig behövt förklara på någon annan sida. Senast redigerad av Becki den 2020-02-10 klockan 14:33 |
|||
Svara med citat |
2020-02-10, 14:31 | #8 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2020-02-10, 18:22 | #9 | |||