FAQ |
Kalender |
2004-09-28, 21:11 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det fler än jag som har en ökning av inkomsten från Adsense?
Har vart en kraftig ökning den senaste veckan... Måste ju bero på googles erbjudande som jag även sett på utlänska siter så det verkar som dom har gett bort många 55€ offers runt om i världen... |
||
Svara med citat |
2004-09-29, 00:16 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nej... jag kan nog inte se någon ökning direkt. Men å andra sidan har det gått bra innan också. Nu kanske det beror mycket på vilken inriktning sidan har? Det kan ju ha tillkommit fler inom vissa branscher än inom andra, tänker jag.
2004-09-29, 01:00 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
en teknik sida och en spel / nöje sida... Men jag har alltså minst fördubblat sista veckan utan någon förändring i trafik eller visningar... Idag har jag redan fördubblat och har ju 10 timmar kvar... |
||
Svara med citat |
2004-09-29, 01:56 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej, det är inte min upplevelse. I början av månaden gick adsense bra, hade 2/3 av de visningar som jag har nu och fick in mellan 6-8 ggr mer pengar än jag får nu. Adsense är nyckfullt, du har lyckats träffa in någon annonsör som betalar bra för tillfället. Grattis. Men var inte säker på att det varar
Kollade närmare på statistiken, månadens bästa dag var ca 20ggr bättre än månadens sämsta... |
||
Svara med citat |
2004-09-29, 02:33 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi snittar 0,01 per klick vilket är relativt kasst då man ofta gör reklam för konkurrenter på sina sidor.... Inget bra system enligt mig...
|
|||
Svara med citat |
2004-09-29, 10:21 | #6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Komis, du kan spärra dina konkurrenters annonser.
|
||
Svara med citat |
2004-09-30, 18:22 | #7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Mina inkomster har minskat med 1/4 sedan 2 veckor tillbaka. Lika många visningar och samma mängd klick. :angry:
|
|||
Svara med citat |
2004-09-30, 21:37 | #8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Verkar vara normal idag igen |
||
Svara med citat |
2004-10-04, 23:43 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon mer än jag som får betydligt större intäkter i månadsskiftena än annars?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|