FAQ |
Kalender |
2008-07-30, 12:36 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Vi sitter och pratar om att börja med att skicka ut nyhetsbrev till våra kunder. Idag sitter vi med en gammaldags teknik och det fungerar väldigt dåligt. Vi har tittat lite på Poloma och getanewsletter.com varav Poloma verkar mer intressant. Det vi är ute efter är: Statistik, Att man kan maila från valfri adress, Olika mallar (gärna så man kan designa), Att kunna maila 500-1000 användare, Nyhetsbrevet måste följa spam-regler, Seriöst företag som erbjuder tjänsten. Vilka företag har dessa tjänster? Har ni själv testat någon? Ris och ros till de som erbjuder tjänsterna? Gå gärna inte OT och ge tips på allt annat än detta, dvs, hur man sätter upp egna mailservers, hur man gör allt själv för att spara pengar. Tack! |
||
Svara med citat |
2008-07-30, 19:12 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tja!
Jag använder själv CampaingMonitor Bättre tjänst får man leta efter, $5 per utskick och $0.01 per användare som det skall skickas till. Man kan förhandsgranska så att ens nyhetsbrev inte klassas som spam innan man skickar, samt förhandsgranska hur mailet kommer se ut i de flesta mailprogrammen. Sådär, nu har jag räddat din dag :-) |
|||
Svara med citat |
2008-07-31, 10:26 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Wow,
De där verkar riktigt bra. Du har verkligen räddat min dag! Tack! |
||
Svara med citat |
2008-08-19, 02:55 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi använder Apsis och dom är riktigt bra. Går att förhandla priserna också
|
||
Svara med citat |
2008-08-19, 09:46 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Måste bara rekomendera GetANewsLetter.se - mycket trevliga och proffsiga - trots det låga priset.
|
|||
Svara med citat |
2008-08-19, 11:08 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Paloma.se är ytterligare en.
|
||
Svara med citat |