FAQ |
Kalender |
2012-11-16, 22:56 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej. Jag har en hel radda domäner på SEDO som ligger och skräpar. En hel del superbra enligt mig själv Jag har aldrig gjort reklam där på SEDO eller marknadsfört dom utan endast fått dom gratisvärderade där och har enligt den värderingen en mindre förmögenhet där. Brukar gratisvärderingen stämma med säljpriset någotsånär? (jag har dom till salu för betydligt högre belopp än värderingen i hopp om att någon ska nappa)
|
||
Svara med citat |
2012-11-17, 00:09 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske kan göra lite name-dropping för att se vad för slags domäner det gäller?
Normalpris är väl annars lite generellt med 4 tecken.com ca $5000 om de inte dessutom har en egen mening. Sitter själv på några 3 tecken .se domäner som inte ger något särskilt vid försäljning så får vara rätt heta domäner för att ge cash då. |
||
Svara med citat |
2012-11-17, 01:16 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du kan ju lägga in några exempel på värderingar här så kan du få svar på om värderingarna är något att bry sig om eller inte. Har du inte fått bra bud på någon så är det knappast några "superbra" domäner
2012-11-17, 12:40 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2012-11-17, 20:11 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nej, tror mer på grundord. Hmm. Ja, vad jag menar lite är att man måste nog betala för sig för att synas där. För även om man har en del bra så skulle jag tro att dom inte syns om man inte köper deras säljtjänster... Har dock en del köpbesök, dvs man kan se vilka intresserade köpare som varit in, men eftersom jag lagt dom HÖÖGT över deras riktpriser så lägger ju ingen bud så klart..
|
||
Svara med citat |
2012-11-17, 21:08 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Svara |
|
|