FAQ |
Kalender |
2006-12-14, 11:16 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Registrerade ett konto hos Double under gårdagen, någon som har koll på hur lång tid det tar innan kontot är klart?
Har inte fått något mail om att min registrering är under behandling eller så utan det är helt tomt och jag kan naturligtvis inte logga in med de uppgifter jag angav. |
||
Svara med citat |
2006-12-14, 11:29 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag registrerade mig för en vecka sen och har inte fått svar än :wacko:
|
|||
Svara med citat |
2006-12-14, 11:31 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett tips är att ni fortsätter i den här tråden:
http://www.webmasternetwork.se/index...9&t=15536&s=wn Där läser bla Double själva /Henrik |
||
Svara med citat |
2006-12-14, 12:18 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker dom verkar vara lite halvdåliga på att svara där, därför skrev jag här för att se om WN's medlemmar hade liknande erfarenhet.
Av Kricko's svar att dömma så verkar det ju som om det kan ta ett tag vid nyregistrering, surt men bara att vänta då antar jag. Någon annan med liknande erfarenhet? |
||
Svara med citat |
2006-12-14, 12:35 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det tog mig ungefär en vecka att bli godkänd
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-12-14, 12:39 | #6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tror det tog runt en vecka för mig också att bli godkänd där.
|
|||
Svara med citat |
2006-12-14, 12:45 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Vi har haft en mycket stor tillströmning med väldigt många nya ansökningar varje dag. Vi gör så gott vi kan för att hinna med alla. Mvh Dejan |
|||
Svara med citat |
2006-12-14, 14:30 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
På följande sida
http://www.double.se/affiliates/ hittade jag följande mening: Citat:
Jag kan få reklam av er och NI får betalt! Både jag och ni får väl betalt när jag förmedlar besökare, registreringar och kunder till era annonsörer, hoppas jag! Får bara ni betalt så är det ju lite onödigt att använda sig av er Kanske ska stå "...få reklam av oss och vi betalar dig när du..." |
|||
Svara med citat |
2006-12-14, 16:03 | #9 | |||
|
||||
Medlem
|
Fel formulerat bara Tack för tipset.
Vi gör ändå om hela sidan nu så alla texter och hela layouten kommer att bytas ut inom kort. |
|||
Svara med citat |
2006-12-14, 17:06 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för snabba svar, nu vet jag att jag måste vänta ett tag och slipper fundera på om något gått fel
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|