FAQ |
Kalender |
2008-06-07, 22:49 | #1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag funderar på att utveckla en webapplikation som skall hjälpa mig hålla kolla på produkter från olika leverantörer och prissättning, även orderläggning emot leverantörer.
Är det bara jag som är behov av sådan här applikation? |
||
Svara med citat |
2008-06-07, 23:16 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skilnaden mot pricerunner skulle vara att man kan beställa på sidan?
|
|||
Svara med citat |
2008-06-08, 00:38 | #3 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-06-08, 04:19 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Suck! Vem kan ens fundera på att ta dig på allvar?
|
||
Svara med citat |
2008-06-08, 06:53 | #5 | ||
|
|||
|
Citat:
Vem har bett om din åsikt? Om du inte har något vettigt att tillföra kan du väl gå sniffa thiner eller liknade. <FLAME MODE OFF> |
||
Svara med citat |
2008-06-08, 08:01 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
kanske ta hand om det här först? Innan du börjar hitta på annat...
http:// forum . okwebhotel . se Du har ett gäng besvikna kunder där som väntar på svar... |
|||
Svara med citat |
2008-06-08, 13:49 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jake.Nu
Nykomling. Grupp: Medlemmar Inlägg: 36 klein Mycket flitig postare. Grupp: Medlemmar Inlägg: 977 Jake.nu: Du är % och förresten... k***n är en h**a % = Ip. Väldigt seriöst? |
||
Svara med citat |
2008-06-08, 15:26 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har inte Dan eller någon gjort nått liknade system? Har för mig jag såg det på hans blogg för ett tagsen(?)
Men det låter som en bra ide iallafall. |
||
Svara med citat |
2008-06-08, 22:41 | #9 | ||
|
|||
|
Citat:
Jag är på forumet som privatperson inte som någonting annat, Jag är inte på det här forumet som talesperson för något bolag. Om Jake.nu & co inte kan skilja på detta, utan bara vill gnälla och visa sitt missnöje, så låt de inte gå ut över mig. TACK! Eftersom det verka vara så svårt och förstår, så får man väl upprepa, maila : [email protected] och få ett ticket. Skilj på sak och person. |
||
Svara med citat |
2008-06-08, 23:01 | #10 | |||
|
||||
|
Som jag förstår det så skulle verktyget användas av återförsäljare för att jämföra priser mellan grossister. Förstår jag dig rätt då?
Med tanke på att de flesta grossister inom de flesta branscher har individuella prislistor anpassade för varje kund, så skulle jag säga att det blir en omöjlig uppgift att tillverka ett sådant verktyg. Undantaget är om grossisterna självmant bidrar med material för att underlätta insamlandet av data. Men grossister är överlag lite smartare än vi återförsäljare är. De skulle inte vilja ha någonting att göra med en tjänst som jämför priser. I längden så är alla typer av prisjämförelser skadliga för säljaren - även om det på kort sikt kan leda till ökad försäljning och bättre vinst. Nu vet jag dock inte om jag missförstår dina avsikter. Du är lite vag i din beskrivning av verktyget/tjänsten. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|