FAQ |
Kalender |
2012-01-10, 22:31 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja då blev det ett impulsköp igen, det var ledigt åsså handlades det.
Någon som har tips om vad man kan ha för typ av hemsida? dragons.se Jag kommer från sundsvall som har draken som kommun "logo" sundsvall kallas för drakstaden och t.ex basketlaget i stan heter sundsvall dragons. Så impulsköpet blev därefter, men nu skulle jag ju vilja använda det till nåt....tacksam för tips. Mvh Micke |
||
Svara med citat |
2012-01-11, 01:58 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En sajt om engelska Draknästet (Dragons Den) kanske. Eller så satsar du stort och startar en sajt där entreprenörer och innovatörer kan presentera sina företag och idéer för investerare.
|
|||
Svara med citat |
2012-01-11, 22:06 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
dragons den har man ju sett alla avsnitt tror jag, , men en riktigt bra ide var det med entreprenörer och innovatörer......kräver sitt jobb men kan vara en kul utmaning.
Lägger till den iden till top5 listan, tackar så mkt. tar tacksamt emot mer ideer om det finnes. |
||
Svara med citat |
2012-01-12, 12:04 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Red71: Gör inte misstaget att köpa en domän och försöka matcha en idé till den. Det är helt enkelt bara dumt (jag har gjort motsvarande misstag).
Det är lite som att åka till K-Rauta och köpa ett verktyg och sen komma hem och se vad man kan fixa med det. Låt domänen vara i din ägo tills du kommer på en idé där dragons.se faktiskt är det bästa alternativet, eller låt den löpa ut. |
|||
Svara med citat |
2012-01-12, 14:15 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
clirre,
Du är en klok herre! Instämmer helt. Inte för att sprida smolk i glädjebägaren, bara vara realistisk.
Svara |
|
|