FAQ |
Kalender |
2010-08-29, 22:17 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag använder webbhotellet manufrog för en av mina hemsidor. Har funkat bra hittills, men idag har det knappt gått att besöka min sida - som för övrigt är wordpress-baserad.
Försöker man logga in på admin-panelen (wp-admin.php) så går inte detta. Jag möts av att sidan laddar, men ingenting händer... oavsett hur länge jag väntar. Samma sak med själva hemsidan. Besöker man den så kan man vänta i evigheter utan att något händer. Men när något väl händer så är headern borta. Det är mycket som spökat hos manufrog idag. Någon annan än jag som upplevt det? EDIT: det går inte ens att komma åt kontrollpanelen för min blogg nu. Vad är det som händer? |
|||
Svara med citat |
2010-08-29, 23:12 | #2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2010-08-30, 11:03 | #3 | ||
|
|||
Banned
|
Verkar som om du inte kontaktat deras support först?
|
||
Svara med citat |
2010-08-30, 14:34 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
2010-08-31, 00:49 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Märkligt, min erfarenhet av Manufrog & Eriks support är att man INTE behöver vänta på svar, brukar bara ta några minuter.
/ Gunnar |
||
Svara med citat |
2010-08-31, 14:50 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kan bara hålla med SajtXL och Gunnar - snabbare och effektivare support kan jag inte tänka mig.
När jag första gången använde Manufrog för en kompis lilla webbplats var jag lite tveksam till epostsupport men eftersom det inte skulle vara något märkvärdigt eller egentligen så viktigt var priset mest avgörande. Allt gick bra och jag tror inte jag hade så mycket kontakt med supporten. Har sedan använt den för ett par andra och alltid fått snabb service. Det gjorde att jag i somras la jag över en stor webbplats med många epostkonto & alias, flera wp-installationer och vidaresändningar och en massa annat "trassel". Då hade jag kontakt i stort sett dygnet runt och fick alltid snabba svar och kreativa lösningar. Jag undrar mest om Erik sover någon gång och vad tusan han lever av med tanke på priserna |
|||
Svara med citat |
2010-09-01, 22:12 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Återigen visar det sig här på WN varför moderatorer borde förbjuda onödiga "är X nere?" trådar när TS inte ens kontaktat support.
Vi kanske åtminstone borde fixa en sammanslagen tråd för sådana frågor? |
|||
Svara med citat |
2010-09-09, 21:31 | #8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Kan bara hålla med Manufrog är enastående !
Mycket bra , bra jobbat Erik |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|