FAQ |
Kalender |
2009-12-07, 19:23 | #1 | ||
|
|||
Read Only
|
Hejsan!
Vet dock inte om detta är rätt tråd att posta i. Men annars får ni flytta inlägget. Det är så att jag håller på med en design just nu till en porrsida och tänkte lägga in lite nakenbilder i headern. Bilderna som jag tänkte hämta är ifrån sidor där jag kan hämta reklam, samt bilder på tjejer m.m som jag då får ha min hemsida. Mailade dom för cirka 8 dagar sedan utan några svar. Så har jag rätt att ha bilderna på min header då? Eftersom dom är gratis att lägga in på sin hemsida.. Vill gärna inte göra något olagligt som man åker dit på |
||
Svara med citat |
2009-12-07, 19:55 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej.
Det är knappast lagligt. Att göra något allmänt tillgängligt betyder inte att upphovsrätten sätts ur spel. Publicerarna kanske inte ens i sin tur har rätt att publicera? Du måste få kontakt med upphovsrättsmannen! Jag googlade lite åt dig och hittade följande: http://www.adultstockphoto.com/ Kostar dig säkert en liten slant, men du får en skön magkänsla på köpet och sover godare på natten |
|||
Svara med citat |
2009-12-07, 20:50 | #3 | ||
|
|||
Read Only
|
Hellre att det kostar än att man får böta massa istället och sova oroligt varje natt Tack för länken då ska jag titta in där..
EDIT: länk borttagen Senast redigerad av tartareandesire den 2009-12-07 klockan 21:32 |
||
Svara med citat |
2009-12-08, 00:04 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Annars kan du ragga upp någon brud på krogen en fredag, slita hem henne o fråga om du får ta kort på henne? Blir nog lite billigare
Du är knappast intresserad av att använda hennes ansikte med tanke "kategorin" |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|