FAQ |
Kalender |
2005-01-06, 00:01 | #1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej
Jag såg i min Avslut och leadrapport att jag har massvis är iAvslut på Conviq.net aff.program. Det definieras som iAvslut och inte Avslut och står "I session = nej". Men samtidigt står det att de har 45 dagars cookietid. Visst ska det betyda att man får betalat för köp upp till 45 dagar efter köpet? Någon som kan förklara hur det hela hänger ihop? mvh Anders |
|||
Svara med citat |
2005-01-06, 00:10 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad jag fattar det som betyder iavslut att någon sett annonsen på din sida och sedan gått till comviq.net på egen hand och registrerat sig.
Detta ger de inga pengar för längre tyvärr... Annars hade jag också varit ett par hundra rikare. |
||
Svara med citat |
2005-01-06, 00:36 | #3 | |||
|
||||
|
Citat:
För min del handlar det om några tusen |
|||
Svara med citat |
2005-01-06, 02:36 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Sålänge dina besökare inte klickat på deras banner så spelar ju cookietiden ingen roll.
Cookien skapas ju inte när deras banner bara visas. |
||
Svara med citat |
2005-01-06, 02:53 | #5 | |||
|
||||
|
Citat:
Men varför registreras det fortfarande i min statistik, när de inte ger betalt för det. Det är ju lite irriterande att se hur mycket pengar det skulle ha varit |
|||
Svara med citat |
2005-01-06, 10:56 | #6 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-01-06, 19:04 | #7 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-01-08, 05:18 | #8 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-01-10, 11:17 | #9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Som bekant så gav Comviq alltså ersättning för Impression Sales (iSales) tidigare. Detta har de nu beslutat att sluta göra då de kände att de inte hade full kontroll över deras egna försäljning av deras produkter online. Anledningen till att dessa sales fortfarande trackas och visas i era rapporter är att kunden själva har stort intresse för att se statistik för dessa sales och därför kommer de i framtiden alltså fortsätta visas i dessa rapporter. Mvh Calle TradeDoubler Support |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|