FAQ |
Kalender |
2012-09-05, 12:06 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej allihop,
Jag har last detta forumet ett bra tag, men jag har ett par fragor. Jag har arbetat som web designer i manga ar nu och tankte ge mig in pa att skapa ett par nisch-sidor inriktade pa framst USA och UK, men ocksa Sverige. Vilka affiliatenatverk ska jag anvanda. Jag vill skapa lankar som gar direkt till just den produkten som jag vill marknadsfora, sa besokaren bara behover klicka pa kop nu. Tack, Pontus |
||
Svara med citat |
2012-09-05, 13:23 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tradedoubler tror jag är störst i Sverige. Där går det att skapa direktlänkar till produkter.
|
||
Svara med citat |
2012-09-05, 13:28 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar Adrecord av flera anledningar.
Säkert. Personlig service. Enkel dashboard m.m |
||
Svara med citat |
2012-09-05, 14:18 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack Onpu och Petter! Ska kolla in detta sa fort jag far mojlighet!
|
||
Svara med citat |
2012-09-05, 14:50 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag gillar också Tradedoubler och Adrecord. Däremot har jag problem att djuplänka produkter på Double.net. Double har en hel del intressanta annonsörer men det skiter sig när man inte kan djuplänka.
|
|||
Svara med citat |
2012-09-05, 18:07 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ar det nagon som har erfarenhet av amazon.com's egna affiliate system?
|
||
Svara med citat |
2012-09-06, 02:34 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Amazon UK finns hos Zanox om jag inte minns fel. Det är också ett nätverk som iaf jag kan rekommendera + Adrecord, Adtraction och TD.
|
||
Svara med citat |
2012-09-06, 09:49 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://candle.hubpages.com/hub/Is-Am...Program-A-Scam Dessutom har jag själv råkat ut för att besökare från tex USA som klickar på mina Amazon UK länkar inte ger ersättning. Det är lite ohållbart att ha en sida på engelska och behöva ha dubbla eller tom trippa länkar för att täcka in alla besökare. :/ |
|||
Svara med citat |
2012-09-08, 19:26 | #9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för svaren allihop, det uppskattas!
Finns det någon sida man kan registrera sig på utan att ha en webbsida? Jag har ingen jag kan ange just nu. |
||
Svara med citat |
2012-09-08, 19:56 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|
Har haft problem med Affelix, skulle rekommendera dig att hålla dig borta från dem. Tradedoubler kan jag rekommendera, en av de bästa, om inte den bästa.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|