FAQ |
Kalender |
2012-09-22, 18:59 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag skulle behöva ett webbaserat live-chatt system som kan användas i supportsyfte. Har ingen erfarenhet alls av detta och söker därför gärna tips på system som kan användas. Det behöver inte kunna vara fler än 1 administratör inloggad samtidigt och priset skall vara så lågt som möjligt. Mvh |
||
Svara med citat |
2012-09-22, 19:04 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Open source, smidigt, superenkelt |
|||
Svara med citat |
2012-09-22, 19:08 | #3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det är någon som utvecklat ett speciellt för support. Kolla i feedback tråden, minns inte vad personen heter. Snyggt och smidigt verkade som iaf. Tror t.o.m att det var gratis att använda.
|
||
Svara med citat |
2012-09-22, 19:15 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
I och för sig. Om du är ute efter en lösning som du själv installerar och lagrar på din egna server, så är mibew utmärkt. Vill du däremot ha en lösning som du slipper lagra själv och som är enkel och snabb att komma igång med så rekommenderar jag www.helpon.se riktigt starkt. Jag antar det är Helpon som MusikMixen syftar på.
http://www.wn.se/showthread.php?t=1054334 |
|||
Svara med citat |
2012-09-22, 19:17 | #5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2012-09-23, 14:40 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
HelpOn ser kanon ut. Vi kommer att testa det. Tack för era förslag!
|
||
Svara med citat |
2012-10-30, 00:33 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Helpon höll tyvärr ej måttet när det kom till kritan. Så fort vi fick in några kunder, kunde vi ej ta emot meddelande eller skicka meddelande till kunder. Om vi kunde ta emot något meddelande, kunde det ta flera minuter. Att skicka meddelande var också helt omöjligt.
Vi letar därför efter en annan leverantör för detta. Någon som har något förslag? |
||
Svara med citat |
2012-10-30, 11:00 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Innan vi körde Helpon så använde vi: http://www.providesupport.com Var nöjd så länge jag körde den :-) |
||
Svara med citat |
2012-10-30, 11:45 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
www.olark.com är grymt! Och man kan använda sin nuvarande "chatklient" och allt kommer in den vägen.
|
|||
Svara med citat |
2012-10-30, 12:43 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, vi var innan det började strula väldigt nöjd med hur det fungerade. Själva upplägget var bra...
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|