FAQ |
Kalender |
2007-01-16, 23:26 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ja som rubriken säger, i lördags upptäckte jag att vår hemsida festivalbussen . co m gått ut.
Problemet nu dock, vi har inte fått ett enda meddelande ang. att den var nära på att gå ut eller något, all kontaktinfo stämmer och det har funkat klockrent tidigare år.... Nåväl, har betalt "renewavgiften" i lördags, hur många dagar kan det ta för sidan att komma upp igen? börjar tyvärr bli lite dyrt nu..... /Fredrik |
|||
Svara med citat |
2007-01-16, 23:57 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Inte bara ett utan flera mail till och med. Du har inget övernitiskt spamfilter på vägen?
|
|||
Svara med citat |
2007-01-17, 00:35 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
direkt på joker är det reggat. hmmm där servern står kan det iofs finnas rätt feta spamfilter, då jag knappt får ett enda spam någonsin...men det har dock fungerat alla år tidigare och vad jag vet är det inga ändringar gjorda senaste tiden
|
|||
Svara med citat |
2007-01-17, 10:23 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att du inte förnyar ett sådant viktigt namn 10 år nu så slipper du sånna problem ett tag.
|
||
Svara med citat |
2007-01-17, 12:09 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
skall göra det. håller på att flytta över alla våra domäner till ett ställe/konto. då de nu är lie utspridda!
|
|||
Svara med citat |
2007-01-17, 12:28 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skrev för ett par dagar sedan att jag inte kom in på festivalbussen . com, kunde väl inte tro att detta var anledningen iofs, men nu vet jag.
|
||
Svara med citat |
2007-01-17, 14:17 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
problemet löst nu i alla fall! Stort ack till Jonny!
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|