FAQ |
Kalender |
2009-10-11, 18:39 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare
En annan har inte riktigt hängt med i svängarna, men börjar hinna ifatt nu. Det syftar till är att fler och fler sidor har tex AddThis funktioner för att kunna spridas bättre. I dagarna har även jag gjort det på min annonssida (kolla signturen). Visst det är ju en rolig finess på sidan min sida eftersom användaren själv kan försöka skapa större publik som ser deras annonser. Men funderingarna kommer ju direkt, ni som använt detta ett tag ger det något eller? Nu var ju AddThis ett exempel, finns säkert fler av denna typ. |
|||
Svara med citat |
2009-10-11, 20:40 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är klart att det ger något. För mig har länkbeten på sociala nätverk i princip helt ersatt det vanliga bloggfiskandet... sån överväldigande mycket större skala blir det då folk snabbt kan dela med sig. Sen kan man ju förstås debattera länkjuice om man fortfarande är inne i den religionen. All trafik är bra trafik, så jag tycker det är förkastligt att inte ha AddThis eller liknande.
|
||
Svara med citat |
2009-10-12, 09:36 | #3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har det på några av mina sidor, men jobbar inte direkt med länkbeten.
Visst ger det en del, men inte så mycket. Jobbar man hårt med länkbeten så kan det nog ge desto mer. Eftersom det tar typ 3 sekunder att implementera så är det iallafall värt det. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|