FAQ |
Kalender |
2014-07-07, 11:16 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Den kontroversiella sajten Lexbase är tillbaka. Nu kan Expressen avslöja att företaget planerar att hänga ut läkare och tandläkare som prickats av HSAN. Samtidigt berättar ägarna att de dragit in miljoner på den kritiserade verksamheten.
- Vi tjänade 1,8 miljoner under de första dygnen, säger Lexbases grundare Jonas Häger. Läs mer: http://www.expressen.se/nyheter/har-...lexbases-plan/ |
|||
Svara med citat |
2014-07-07, 11:45 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag får ingen ingen superseriös bild av gossarna i just detta inslaget. Något säger mig att detta inte kommer vara helt enkelt att fortsätta bedriva detta under lång tid. Motståndet kan bli hårt och tärande. Gissar jag.
2014-07-07, 12:04 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tanken är nog att krama ut konceptet så långt det bara går och sen lägga ner när det blir för jobbigt.
|
||
Svara med citat |
2014-07-07, 13:02 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
De kan nog bli en del smaskig data över vilka sjukvårdsinrättningar som har störst del av t.ex. lexmaria anmälningar mot sig i början när man får de grafiskt presenterat på en karta. Men är man nyfiken redan nu så är det bara att gå till Socialstyrelsen på Kungsholmen och söka i diariet. Kom på att de kanske har flyttas då myndigheten har delats och tillsyn kan ha hamnat under annan myndighet nu.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|