FAQ |
Kalender |
2007-06-12, 18:26 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej. Kan någon rekommedera ett telemarketingföretag som vi kan anlita till försäljning av våra internettjänster/produkter? Någon som har någon erfarenhet att dela med sig?
|
||
Svara med citat |
2007-06-12, 21:46 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har själv jobbat som säljare inom telemarketing (som många andra) Men till skillnad från många andra så jobbade jag på ett relativt seriöst sådant eccab.com. Vet inte om jag kan rekommedera dem till just dig men där har du ett tips iaf.
|
||
Svara med citat |
2007-06-14, 13:00 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
GM Marknadskommunikation, seriösa och ordentliga.
Du själv behöver fundera över hur du betalar och vad du betalar för. Räkna med att lägga tid på att förklara prdukterna och din säljcykel. Kör veckovisa avstämmningar (kanske tätare) i början för att se till att de träffar rätt. |
||
Svara med citat |
2007-06-14, 19:36 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för tipsen! Jag har nu varit i kontakt med GM och de gjorde ett bra första intryck på mig. Jag vill dock gärna ha fler alternativ för jämförelse, speciellt då GM inte jobbar med provision. Eccab har jag kontaktat men inte fått något svar från än.
|
||
Svara med citat |
2007-06-14, 19:39 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Avant Marketing har jag själv jobbat för och min kollega var tidigare chef där. Han kan säkert berätta vem du skall kontakta för att få en bra deal där, skicka ett PM om du vill ha hans nummer.
|
|||
Svara med citat |
2007-06-14, 22:57 | #6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2007-06-18, 14:25 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
Känner folk som jobbat på Transcom. Vet inte så mycket mer än att de är världens största telekombolag. Kanske värt att kolla upp...
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|