FAQ |
Kalender |
2014-08-26, 14:15 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag söker människor att bilda en mastermind grupp tillsammans med. En grupp som består av personer med olika bakgrund som kan diskutera allt från affärsidéer till hur man ska klara av vardagen lite bättre. Själv är jag fortfarande nybörjare på webutveckling, jag har desto fler idéer kring personlig utveckling och hur olika projekt inom både spelbranschen och underhållningsbranschen. Skicka ett PM om ni tycker det skulle vara roligt att dela i en mastermind grupp. Till att börja med får man väl diskutera i någon form av forum, senare får man träffas. |
||
Svara med citat |
2014-08-26, 16:24 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det inte en Brain-Storming-grupp eller Tankesmedja du menar?
Men hur som helst borde det vara intressant att veta vilken ort gruppen ska vara i?. Eller om det är en chat/mail-grupp? Sen bör du nog ha lite tydligare fokus på vad gruppen ska diskutera, men det kommer du bli varse..... Senast redigerad av Conny Westh den 2014-08-26 klockan 16:26 |
||
Svara med citat |
2014-08-26, 16:29 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är inte just detta forum ett ganska lämpligt ställe att föra diskussionen i?
2014-08-28, 06:08 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
Svara med citat |
2014-08-30, 18:13 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Själv bor jag för tillfället i Jönköping. Kommer dock att flytta upp till Stockholm någon gång framöver skulle jag tro. Just nu skulle det nog vara bäst med en mailgrupp där man kan hämta lite inspiration från varandra. |
||
Svara med citat |
2014-09-03, 23:21 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför inte en skypegrupp?
|
||
Svara med citat |
2014-09-15, 18:21 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker det låter intressant. Känner mig lite ensam att bolla ideér med..
|
||
Svara med citat |
2014-09-15, 18:55 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kommer att dra igång "Sällskapet vi lyckas" efter att jag flyttat till Stockholm och jag flyttar sommaren 2016. Jag letar efter en eller flera partners för att bygga upp detta. Du kanske är intresserad Johan? Mitt koncept är dock en sluten grupp med hårda ansökningskrav, sekretessregler, regelbundna träffar osv.
|
|||
Svara med citat |
2014-09-16, 11:37 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |