FAQ |
Kalender |
2018-01-11, 18:43 | #1 | |||
|
||||
Administratör
|
Önskar feedback på om ni på denna sidan känner att flygplatserna som exponeras för er är de som känns mest relevanta.
https://www.flightsfrom.com/ Dvs. de 8 flygplatser som finns under "Airport close to you:" Tack på förhand, mycket uppskattat med feedback. https://www.flightsfrom.com/FRA https://www.flightsfrom.com/SIN-FRA
2018-01-11, 19:03 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sitter i Stockholm:
Airport close to you: SFT Skelleftea ARN Stockholm GOT Gothenburg NYO Stockholm MMX Malmo BMA Stockholm KTT Kittila RVN Rovaniemi Jag brukar leta efter flighter på följande: ARN BMA GOT CPH NYO MMX Detta baserat på närhet man även vilka bolag som flyger från dom. Det är sällan jag hittar något från NYO eller MMX dit jag vill flyga. |
|||
Svara med citat |
2018-01-11, 20:04 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sitter i Ängelholm:
Airport close to you: AGH Angelholm HAD Halmstad ARN Stockholm GOT Gothenburg NYO Stockholm MMX Malmo BMA Stockholm CPH Copenhagen Närliggande jag söker på: AGH HAD MMX CPH Stockholm och Göteborg känns ej så aktuellt |
||
Svara med citat |
2018-01-12, 10:53 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sitter på Malta
Airport close to you: Malta - Valletta Italien - Palermo Italien - Catania Tunisien - Tunis Italien Lamezia Tyskland Frankfurt Frankrike Paris Turkiet Istanbul |
||
Svara med citat |
2018-01-12, 11:15 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Sitter i Växjö:
Airport close to you: HFS - Hagfors TYF - Torsby ARN - Stockholm GOT - Gothenburg NYO - Stockholm MMX - Malmo BMA - Stockholm OSL - Oslo Inom 10 mil har jag: VXO - Växjö KLR - Kalmar/Öland JKG - Jönköping RNB - Ronneby KID - Kristianstad HAD - Halmstad |
||
Svara med citat |
2018-01-13, 03:04 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En grej jag har synpunkt på är Pristina, som är Kosovos huvudstad, vilket det också står, men Serbiens flagga. Inte så populärt.
|
||
Svara med citat |
2018-01-13, 10:39 | #7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
--- Tack alla för feedback.
2018-01-14, 00:27 | #8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sitter på Koh Samui...
Airport close to you: BKK - Bangkok DMK - Bangkok HKT - Phuket CNX - Chiang Mai KBV - Krabi FRA - Frankfurt CDG - Paris IST - Istanbul De tre sista blev ju lite märkliga.
2018-01-15, 22:17 | #9 | |||
|
||||
Administratör
|
Prickat alla hyffsat förutom nim. Verkar tro du sitter i Värmland.
2018-01-17, 13:32 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fattar inte vart man ska hitta "Airport close to you" Går man in så står det ju bara Show direct flights from: .
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|