FAQ |
Kalender |
2009-04-07, 14:45 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Webbplatsen www.minafiler.org säljes till högstbjudande, och det skall vara en seriös köpare.
Går att utveckla till tex fler olika lagringspaket, och alla inkomster kommer via mosms och sidan har jag aldrig marknadsfört, så lite reklam och fler användare kommer ansluta sig. Skulle vilja få till en försäljning innan påsk om de går. |
||
Svara med citat |
2009-04-07, 16:00 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inkomster, utgifter, antal nya användare varje vecka osv vore bra och få veta
|
||
Svara med citat |
2009-04-07, 16:09 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Utgifterna är små då jag kör den på egen server, och inkomsterna små då mosms tar en stor del av kakan om man så säger, men man kan alltid köra med reklam på sajten, eller göra reklam för sajten, vilket jag inte gjort. Utgifterna styr du som själv, beroende på vilket webbhotell du väljer att använda. Antalet nya användare varje vecka tycker jag personligen ökar, men som sagt har inte gjort någon marknadsföring för sajten. Bättre statistik kan du få om du skickar din e-postadress via ett PM!
|
||
Svara med citat |
2009-04-07, 20:48 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du har PM!
|
||
Svara med citat |
2009-04-08, 09:14 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Har också dragit iväg ett PM
|
|||
Svara med citat |
2009-04-08, 14:11 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
lägger bud på 1000 kr..
|
|||
Svara med citat |
2009-04-08, 14:15 | #7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Eu65 jag vet som fakta att han har mottagit bud på 2000kr (jag fick svar via pm, och nej det är inte mitt bud) just a friendly headsup!
I övrigt vill jag bara säga att det verkar vara en bra sida som (iallafall just nu) ligger på ett väldigt bra pris. Lycka till med köp och försäljning, jag drar mig tyvärr ut eftersom jag blir utan internet ett par dagar ute i stugan nu. MVH Fredrik |
|||
Svara med citat |
2009-04-08, 20:49 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå
Kommer inte in. MvH Johnny |
||
Svara med citat |
2009-04-08, 20:57 | #9 | ||