FAQ |
Kalender |
2005-02-18, 17:46 | #1 | |||
|
||||
VIP
|
Fick nyss ett brev av supporten på .NU names.
Frågade dem om auktionerna, ifall de kommer komma igång igen. Det verkar dock inte som dem kommer att göra det: "Our auction has been discontinued" var allt dem sa. Lite synd asså, nu när priset har sänkte på loopia och man bara behöver regga 1 år i taget så borde auktioner kunna spä på intresset för .NU. |
|||
Svara med citat |
2005-02-18, 21:14 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jo domänauktionen var ett smidigt och bra sätt för nudomains att sälja domäner. Däremot kostade det tydligen mer än det smakade.
Skulle vara intressant att veta vad Loopia har för deal med Nunames. Känns ju inte riktigt realistiskt att Loopia skulle betala mellanskillnaden. Om jag inte minns fel så är väl Loopia en av de i det råd som bildades för att utreda vad som skulle göras för .nu's framtid för att göra det mer populärt.
Svara med citat |
2005-02-18, 21:24 | #3 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Ah ok, det förklarar den del. Bra drag av nunames. |
|||
Svara med citat |
2005-02-18, 21:35 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag sörjer fortfarande internet.nu auktionen i början av oktober. Jag lyckades tajma en flygresa precis till kl 15 när auktionen gick ut. Har för mig den gick iväg för ca 5000 kr. Han som köpte den säljer den på blocket för 150.000 idag...
|
||
Svara med citat |
2005-02-18, 21:44 | #5 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Han lär inte få 150 000 kr om du trodde det.. Han kommer nog få behålla den eller utveckla den själv |
|||
Svara med citat |
2005-02-18, 22:06 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Svara med citat |
2005-02-19, 00:51 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Technical Contact for internet.nu
Stefan Ekberg [email protected] Redaktionen Stefan Ekberg AB Och alla vet vi ju vem Stefan Ekberg är nuförtiden |
|||
Svara med citat |
2005-02-19, 02:54 | #8 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
men läst i någon tidning om att han köpt internet.nu - ugh, kommer inte ihåg var?? |
|||
Svara med citat |
2005-02-19, 03:03 | #9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Svara med citat |
Svara |
|
|