FAQ |
Kalender |
2015-03-23, 15:04 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Söker efter en leverantör som kan erbjuda E-postvidarebefordringar.
Dvs jag skall kunna ställa in så att b@domän.se får en kopia på alla mail som användaren a@domän.se får. Detta skall inte kunna gå att styras genom mail webklienten då det finns en risk att användaren kan stänga av vidarebefordringen. Jag har hittills testat FS Data samt Crystone och är missnöjd med båda (speciellt med Crystone). |
||
Svara med citat |
2015-03-23, 15:34 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du kan ju kolla med sajthotellet eller Oderland.
Sajthotellet kör smartermail vilket jag ofta rekommenderar till andra att köra som vill ha en bra webbmail. Senast redigerad av ZynX den 2015-03-23 klockan 15:45 |
||
Svara med citat |
2015-03-24, 15:48 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har kört med http://axeno.se/ ett tag och är nöjd med mejllistor, mejlkonton och mejlforward.
|
||
Svara med citat |
2015-03-24, 20:25 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du skriver webmail. Vill du även att man i epostkontrollpaneln inte ska kunna se/tabort denna forward ?
Hur ofta behöver denna ändras? Är det inte så ofta så går det att göra med en .qmail fil som inte syns i vår kontrollpanel. |
|||
Svara med citat |
2015-04-02, 16:48 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2015-04-03, 06:47 | #6 | ||
|
|||
|
Citat:
Du har fallit i fällan att tro att det grafiska spelar roll för om något är seriöst eller inte. Det funkar mycket stabilt. |
||
Svara med citat |
2015-04-03, 08:35 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Känns väldigt seriöst när inte supportsidan fungerar och man kommer till "Not Found" och siffrorna ser ut såhär: http://www.allabolag.se/5568832256/BJ_Zetterstrom_AB
|
||
Svara med citat |
2015-04-03, 09:06 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Sen var ju det där svaret lite smygreklam för en kompis
2015-04-03, 10:13 | #9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ett icke-lanserat projekt med en webbplats som inte riktigt hör ihop med projektet och som i allt väsentligt inte heller är lanserad. Se att det inte går att beställa som en tydlig indikation på att det är allt annat än lanserat. Ekonomin är inte hänförlig till någon form av webbhotellsverksamhet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2015-04-03, 23:24 | #10 | ||
|
|||
|
Citat:
Jag berättar därför att jag är nöjd, inte för att stötta kompisar. Senast redigerad av Conny Westh den 2015-04-03 klockan 23:27 |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|