FAQ |
Kalender |
2004-01-23, 16:23 | #1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag funderar på att starta en samplingsplats för affiliateprogram och undrar ifall det finns någon som är intresserad att vara med. Min tanke är att ha information, artiklar, länkar samt ett forum kring "affiliate"-branschen.
Hör av er på: [email protected] |
||
Svara med citat |
2004-01-23, 23:05 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser ingen anledning till det. Skriv i detta forumet i stället.
|
||
Svara med citat |
2004-01-24, 19:47 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag hade också en sån tanke en gång men kom fram till att det antagligen kommer bli rätt oseriöst...
De flesta seriösa är ändå i detta forum... |
||
Svara med citat |
2004-01-26, 04:52 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
problemet ligger väl också möjligtvis att det är svårt att hålla en sådan webplats och samtidigt hålla hög klass i form av blandannat en helt neutral syn på dem. allt hänger ju på egna enskilda erfarenheter som kan variera mycket.
att vissa företag betalar ut pengar för leads (av nya affiliate/annonsörer) skulle antagligen också bidra till ett tveksamt opartiskt intryck. åtminstone om tracker-länkar används på webplatsen för att referera besökarna till affiliateprogrammen. vilket jag nästan förutsätter skulle finnas för att få intäkter till webplatsen? ...men tanken är ju ändå intressant.
Svara med citat |
Svara |
|
|