FAQ |
Kalender |
2012-09-27, 21:02 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag söker en epostklient där jag kan "dela upp" flera olika mailadresser i programmet. Låt oss säga att jag vill ha tre stycken mailadresser i denna klient, då skall det finnas tre olika inkorgar för dessa adresser(man ska i alla fall kunna filtrera för detta) Någon som vet någon epostklient för detta? |
||
Svara med citat |
2012-09-27, 21:44 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Outlook ...
|
||
Svara med citat |
2012-09-27, 21:57 | #3 | ||
|
|||
|
Kunde inte sagt det bättre själv, Oulook är enastående tycker jag personligen, kör just nu Thundrbird och det är ju rena skämtet i jämförelse med Outlook.
Jag körde förut med 30 mejladresser i Outlook, varje mejlkonto får en egen .PST-fil där alla kataloger ligger (om man kör IMAP). Jag skapade dessutom en lokal PST-fil för varje konto så jag kunde flytta över filerna succesivt och samtidigt sortera in dem i en bekväm katalogstruktur. Men inkorgen hanteras från grunden separat för varje mejlkonto i Outlook. |
||
Svara med citat |
2012-09-27, 21:57 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2012-09-27, 22:35 | #5 | |||
|
||||
|
Gmail
Speciellt när man kör det som Google apps i betalversion, då man får riktigt mycket möjligheter. |
|||
Svara med citat |
2012-09-28, 01:12 | #6 | |||
|
||||
|
Själv kör jag Thunderbird, som har den funktionaliteten som du efterfrågar. Jag tror faktiskt att alla moderna mailklienter har det.
|
|||
Svara med citat |
2012-09-28, 01:58 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller med Gustav, det finns nog i alla idag. Däremot kan det vara så att man ser en inbox som innehåller alla konton och sedan måste klicka ner/öppna den för att se hur meddelanden är sorterade på flera konto - så ser det i vart fall ut i Apple Mail och jag har för mig att jag haft det så i andra program också
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|