FAQ |
Kalender |
2012-04-28, 17:10 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej på er där i WN-sfären,
Zellor är en tjänst som knyter samman telemarketingbolag med uppdragsgivare, alltså företag som har produkter eller tjänster de vill sälja. Vår ambition är att göra telemarketing lite mer rumsrent genom att ta fram olika funktioner där man t.ex kan utvärdera kampanjer från uppdragsgivare samt telemarketingbolags förfaringssätt. Vi skulle uppskatta all feedback vi kan få på tjänsten, Just nu är vissa funktioner fortfarande under utveckling, men kommer att lanseras successivt. Tack på förhand! http://zellor.com |
|||
Svara med citat |
2012-04-28, 17:43 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det går inte att registrera sig varken som uppdragsgivare eller TM-bolag. Hela formuläret lägger sig under footern. Det gäller f.ö. varje sida.
Lägg gärna ut demo-konto också så man slipper regga sig |
|||
Svara med citat |
2012-04-28, 17:47 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det hade nog varit bra med företagsinfo inkl. org.nr
|
||
Svara med citat |
2012-04-28, 19:02 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Demokonto (telemarketingbolag): E-mail: [email protected] Lösen: demo123 Demokonto (uppdragsgivare): E-mail: [email protected] Lösen: demo123 Finns nu! Tack boys! keep 'em coming" |
|||
Svara med citat |
2012-04-29, 00:27 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker du skall ändra ett flertal punkter vad gäller designen, annars grymt
Såhär skulle jag re-designa sidan: http://blakklight.se/zeki/re-design.jpg Hehe, snabb photoshop redigering med musplatta... Du kanske skulle slänga in en färg också? Den känns väldigt neutral på något sätt, det är snyggt, men det kan bli snyggare + Skapa 2 snygga knappar till Uppdragsgivare och TM-bolag Lycka till! Senast redigerad av Rekkless den 2012-04-29 klockan 00:30 |
|||
Svara med citat |
2012-04-29, 01:13 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
* Får 'Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/u/u5849037/www/zellor.com/pages/online/sellers.php on line 93
Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/u/u5849037/www/zellor.com/pages/online/sellers.php on line 242' under 'ANSLUTNA SÄLJBOLAG' * Tycker det känns konstigt (Kan vara för att man inte är van vid det) När en undermeny tar mer plats än själva menyn, syftar på det vita tomrummet mellan menyn och själva hemsidan. Se bild: http://img526.imageshack.us/img526/2269/menyu.png * Se även: http://img98.imageshack.us/img98/7576/59140599.png längst ner till vänster. * Startsidan bör också ses över, syftar främst på Facebook, Twitter ikonerna som tar all uppmärksamhet från content. Annars måste jag säga att det är ett bra koncept och ett snyggt utförande! |
||
Svara med citat |
2012-04-29, 15:43 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Personligen tror jag inte att det här löser några av de problem som finns i branschen men tjänsten kan säkerligen fungera bra ändå.
Ni bör inte visa felmeddelanden på en sajt i produktion, det kan i värsta fall innebära en allvarlig säkerhetsrisk. Snyggt och stilrent annars men som Rekkless sa så kanske startsidan är lite väl diskret. Vad skiljer er från t.ex. Adsite.se?
2012-04-29, 23:43 | #8 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Tack! Citat:
Vi har ändrat lite nu, vad tycks? Den tomma ytan över footern är plats för loggor från partners etc. Citat:
*Minskat bredden. Det kommer fyllas på med fler undermenyer.. Ser lite tomt ut nu när det är nytt. *fixat! *Fixat, Vad tycker du om förstasidan nu? Tusen tack! Citat:
Ang felmeddelanden, Det hade glömts att dölja den. Tack! Kanske den blir mindre diskret med några loggor? Zellor är en förfinad version av Adsite med ett mer avancerat ringsystem. Jättetack till alla, Fortsätt gärna testa och varför inte starta en kampanj! |
||||
Svara med citat |
2012-04-30, 01:37 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2012-04-30, 09:37 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Intressant att jag får ett nyhetsbrev från Zellor.com på min "test epost" som jag reggar mig på diverse sidor ibland.
Bland annat den jag reggat mig med på Adsite.se med tex. Hur kommer detta sig?! |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|