FAQ |
Kalender |
2012-05-15, 17:19 | #1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
gahhh.... Blir så trött på easycruit.com när man ska söka jobb. Nej, det handlar inte om lathet! Vill avreagera mig! Sitter och säker lite försäljarjobb inför sommaren och varenda jäkel ska använda easycruit.com. Varför har de inte en sån simpel och enkel sak som att man kan importera sina andra ansökningar? Nej, istället måste man registrera sig på varenda en annons och skriva exakt samma sak på varenda ansökan. Det hade varit SÅ enkelt och bara välja "Importera annan ansökan" så allt fylls i. Det enda man behöver ändra är sitt personliga brev!! Tummen NER för easycruit.com - Så stora och så värdelösa!
|
||
Svara med citat |
2012-05-15, 18:21 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2012-05-15, 18:25 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Samtidigt kan man ju se det lite annorlunda som annonsör på sidan. Ifall den arbetssökande inte ens orkar med detta, är det då en person de vill anställa?
2012-05-15, 19:18 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
Svara med citat |
2012-05-15, 19:20 | #5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Som jag skrev, det handlar inte om lathet. Men känns så otroligt irriterande att fylla i exakt samma saker igen när man kan ordna det på ett simpelt och smart sätt. Jag är säker på att de inte får in all den personalen de söker pga det. Söker man två jobb och båda går genom easy så är det irriterande. Prova gärna själv
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|