FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag söker en webbutvecklare till marknadsavdelningen på Klarna för heltid. Framförallt vill jag poängtera att Klarna är ett roligt företag att jobba på. Trevligt folk, bra stämning osv. Nedan följer min rätt klyschiga annons som även går att läsa på http://www.katapult.com/candidate/Ca...cID=379&src=99
Om du uppfyller kraven och tycker att det låter intressant, kontakta mig på kristoffer.darj [at] klarna.com ---- Klarna är Sveriges snabbväxare inom bank och finansiella tjänster. Våra tjänster finns hos över 5000 e-handelsföretag såsom Webhallen, Dustin, CDON och Coolstuff. Utsett till årets företag 2007, beläget i ljusa fräscha lokaler och i framkant med betallösningar är Klarna ett företag att växa med. Sedan starten för 5 år sedan har vi blivit över 180 anställda - en snabbt växande siffra. Vi är ett ungt och ambitiöst gäng som värderar kamratanda, kreativitet och genuin arbetsglädje. Vill du följa med på en resa utöver det vanliga? Klarnas Marknadsavdelning ansvarar bland annat för de publika sidor som företaget har utåt med klarna.com i fokus. I dagsläget är vi tre webbutvecklare som jobbar på avdelningen, nu söker vi ytterligare en sann problemlösare till teamet. Då webbutvecklingen är under uppbyggnad finns stora möjligheter att påverka och förändra arbetssättet och uppgifterna. Vi på marknadsavdelningen jobbar i nära samarbete med varandra och andra avdelningar. Klarna kan vara din språngbräda ut i karriären. Vi söker dig som både kan utveckla ny funktionalitet i back-end och presentera den snyggt i front-end. Vi tror att du är van att sätta dig in i nya tekniker och API:n och tycker att det är fantastiskt roligt att programmera. Du har en känsla för detaljer och känner en stolthet över ditt arbete. Du måste inte kunna allt från början, men rollen kräver att du är intresserad av och nyfiken på nya tekniker och lösningar. Förmodligen har du ett par egna projekt som du gärna visar upp. Krav: * front-end-utveckling (XHTML, CSS och JavaScript) * PHP och MySQL-kunskaper Vi tycker lite extra om dig: * som har erfarenhet från användarcenterad utveckling * som är vass på Photoshop och Illustrator * som har erfarenheter från Joomla Kontaktperson: Kristoffer Darj (rekryteringshjälp undanbedes) kristoffer.darj [at] klarna.com |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|