FAQ |
Kalender |
2010-06-03, 15:14 | #1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan.
Suttit i 2 dagar med idén om hur jag ska göra en poster/ad för en kompis som ska ha mode utvisning på sin skola osv, men till slut valde jag att sätta dit en enkel text, en cool effekt bakom texten och en kvinna (gratis stock) från dA samt massa blommor osv bakom, med olika färger. Jag har kommit fram till : http://gratisstuff.se/2.png Vad tycker ni är bra / dåligt? Vad kan jag förbättra osv? Tacksam för svar EDIT: Jag har tagit bort de vita kanterna, tagit en bättre text på high quality grejen så den smälter in, + att jag satte in en gradient på den och tog sharp så den smälter in ännu mer, det får duga! Senast redigerad av trådlöst den 2010-06-03 klockan 17:49 |
||
Svara med citat |
2010-06-03, 15:27 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Snygg bakgrund, men du borde jobba lite på din friläggning av tjejen, det vita ser helt horribelt ut!
Btw, blir man utvisad om man kommer i fula kläder? |
|||
Svara med citat |
2010-06-03, 15:30 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tackar för den.
Jo känner att jag borde göra det men är helt trött på det, och jag hittade ingen .png bild på den med en "transparent" bakgrund så det blev ju ännu jobbigare. Nej då |
||
Svara med citat |
2010-06-03, 15:32 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2010-06-03, 15:51 | #5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har PS CS4 och kan köra redine edge där med, men jag gör inte rätt, den vita kanten går inte bort när jag prövar, jag har även letat efter några "how to use refine edge" tutorial på google men inte hittat något som man kan lära sig av.
|
||
Svara med citat |
2010-06-03, 15:55 | #6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Menar denna: http://www.youtube.com/watch?v=2yqFSN3H4ew |
||
Svara med citat |
2010-06-03, 16:17 | #7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ingen lust att uppgradera till CS5 nu iaf :/ Men cool funktion faktiskt. |
||
Svara med citat |
2010-06-05, 23:03 | #8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen annan som har något att säga om den? Något måste ni ha, all kritik uppskattas...
|
||
Svara med citat |
2010-06-05, 23:11 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2010-06-06, 23:05 | #10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker personligen att "effekten" bakom texten "Mimo" var särskilt snygg eller passande för den delen. Sedan fonten och storleken på sloganen var inte heller så passande. Annars tyckte jag att dekorblommorna var snyggt placerade.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|