FAQ |
Kalender |
2010-08-21, 19:44 | #11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag gillade er förra sida bättre, helt ärligt.
http://www.360vision.se/sv Stilren, modern, lättnavigerad och snygg Medans den nya känns... nybörjaraktig, inklämd och inte alls lika luftig. Samt footern är tom etc. Nej du, gör om - gör rätt Eller håll dig till er nuvarande. |
|||
Svara med citat |
2010-08-21, 20:38 | #12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Lättnavigerad: Nja det finns en massa "magiska" länkar på den sidan som leder kors o tvärs med olika namn t.ex Hitta konsult i menyn går till http://www.360vision.se/sv/hitta-konsult rubriken på sidan är dock "Vi hjälper dig med projektet", något som passar bättre till länken "Nytt projekt?" på startsidan. man får dessutom läsa en smärre uppsats för att fatta vad det handlar om Dessutom så finns det en massa undersidor utan innehåll alls, samt att ca 80% av innehållet är direkt felaktigt Citat:
Inklämd? vad är inklämt? Kolumnen till höger möjligen, men det är inte så den skall se ut när den är färdig, inte ens 100% klart vad som skall ligga där. I övrigt så anser jag att det är generellt sett MER luft i texter m.m här Footern tom: Ja på alla sidor utom startsidan är den "tom", på startsidan innehåller den lika mycket som nuvarande (- en rubrik då) Det som egentligen efterfrågades kritik på var just startsidans text samt "huvudlayouten", undersidorna är ju som synes inte ens påbörjade eftersom det som ligger uppe är en statisk arbetsversion Citat:
|
|||
Svara med citat |
2010-08-21, 21:12 | #13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Utgå isåfall ifrån deras förra sajt, och gör den bättre.
Spåret du är inne på nu med "new" är inget att hänga i granen enligt mig. Den förra kanske har felaktiga länkar/innehåll, men det behöver du inte byta design för att lösa Och angående logga etc - ändra då den texten för tusan? Over and out, och ber om ursäkt om du tog illa vid dig av något. |
|||
Svara med citat |
2010-08-21, 22:24 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tar absolut inte illa upp.
Det var bara en del av kritiken som jag hakade upp mig på eftersom det är sådana delar som vi sitter och arbetar med (t.ex luftighet) |
||
Svara med citat |
2010-09-16, 16:13 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
nu är den uppe på www.360vision.se
|
||
Svara med citat |
2010-09-18, 18:22 | #16 | |||