FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tänkte dela med mig lista över lediga se domäner med 3-tecken korta.
http://codler.blogspot.com/2010/08/l...i-augusti.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
underligt egentligen när vissa 3 bokstavs domäner .se har jag sett säljas för väääldigt högt. själv vågar jag inte regga . för ser inge direkt värde i dem. alltså det kryllar av dem på snapback tex som ingen bjuder på. en tre bokstavs som jag va med o bjöd på upp till 5000kr var "lol.se" ångrar mig fortfarande att jag inte köpte den. så ser ägare ndetta så bjuder jag 7500:- för lol.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för listan!
Reggade ieu.se och deq.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
skall också tillägga att med väldigt stor sannolikhet kommer 3 bokstavs .se domäner vara värda massor om 10-20 år . kolla bara på .com domäner 3 bokstav ligger på minst 50-10 000kr per namn oavsett bokstavsordning . för 5-6 år sen fick man tag idem för 1000$
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag lade beslag på 3 st...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
vill även tacka för en trevlig lista ![]() Senast redigerad av Kaugesaar den 2010-08-19 klockan 10:57 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Man kan alltid sia om sånt. Det var ju ett företag i Sverige som plötsligt registrerade eller snapbackade alla 3bokstavs domäner som blev lediga. Om man skulle regga 200 st sådana idag och de blir värdelösa kommer folk här att säga "Vad var det jag sa". Skulle man tjäna miljoner så blir det såklart "fan att jag var så dum".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |