FAQ |
Kalender |
2010-09-06, 17:06 | #11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
Svara med citat |
2010-09-06, 17:40 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ärligt eller inte men "låtsaskompisar" är nog nödvändigt till en början. Dessutom ett bra sätt att få in frågor/ämnen som folk kanske drar sig för att ta upp för att inte verka dum. Se till att skapa både kvinnor och män och gärna i olika ålder. Varför inte en 50-årig kvinna som sett sitt barnbarn spela och fått överta dennes gamla (om det finns sådan) konsol. Här kan man ställa alla riktiga nybörjarfrågor. Visst, schabloner men det tror jag inte är så farligt. Det kan ju vägas upp av "Viktoria 16" som är en riktigt nörd.
Inget nytt släpp i antågande? För visst brukar det vara kö då - kan i så fall vara ett tillfälle för lite gerillamarknadsföring. Svara alla som twittrat om xbox på svenska med en inbjudan Lägg upp en facebooksida där speciellt intressanta ämnen kan lägga in med länk Senast redigerad av Ciffan den 2010-09-06 klockan 17:44 |
|||
Svara med citat |
2010-09-06, 22:54 | #13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo, det är väl sant. Det tar emot lite men man kanske skulle regga en bunt konton. Avvaktar en stund till och ser hur det artar sig
Har svarat några på twitter nu, får se om det ger någon utdelning. Var absolut ingen dum idé, tack för den Facebooksida är uppe! |
|||
Svara med citat |
2010-09-07, 00:29 | #14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hade tänkt föreslå att du skulle starta en facebooksida. Men ser nu att du precis gjort det.
En grej som jag alltid velat testa på är att starta en slags "värva medlemmar"-tävling där folk i ditt forum värvar andra medlemmar. Vad första priset är väljer självklart du. Men jag föreslår att du har något xbox-relaterat som vinst. |
|||
Svara med citat |
2010-09-07, 00:36 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Som den menar du? |
|||
Svara med citat |
2010-09-07, 01:09 | #16 | |||