FAQ |
Kalender |
2010-09-19, 01:31 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Det tror jag inte alls på. Det är bara något som någon sa nån gång och nu säger alla det. Men det blir inte sant för att det sägs ofta.
|
||
Svara med citat |
2010-09-19, 08:52 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Att man skadar sej själv och ristar in hakkors på sej själv i pannan, kan man inte belasta menings motståndare för. Antaligen är "hemsida" hackad för att få synas i pressen, ett gamla beprövat PR knep .
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-09-19, 08:55 | #13 | ||
|
|||
|
Vad är det som inte säger att dom inte heller fejk. Det enda fallet där de finns dömda personer på överfall på SD anhängare är ett rättsfall i samband med EU valet förra året.
Där blev delen som rörde överfallet på SD anhängare inte godkänt, utan det vara SD anhängares flickvän som domen slutligen gällde. Så man skall nog ta dessa överfall som billiga propaganda grejer och ingenting annat. |
||
Svara med citat |
2010-09-19, 15:09 | #14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Att folk inte kan läsa om vad Sverigedemokraterna gynnar inte det bara Sverigedemokraterna själva????? Känns som folk som läser vad de verkligen vill nog inte röstar på dem. De som röstar på dem å sin sida gör det nog utan att veta så mycket vad de egentligen står.
|
||
Svara med citat |
2010-09-20, 03:15 | #15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Och det gick ungefär som jag trodde. Det massiva angreppet mot partiet gav med stor sannolikhet det lilla extra väljarstödet som krävdes för att de skulle ta sig in. I den efterföljande debatten under valnatten så framgick det att de andra riksdagspartierna började inse att de nog skulle ha tagit en saklig debatt med SD. Då hade vi med stor sannolikhet inte haft dem i riksdagen de närmaste fyra åren. |
|||
Svara med citat |
2010-09-20, 04:52 | #16 | |||
|
||||
|
Citat:
Det är klart att Sverigedemokrater utsätts för hot och våld oftare än politiker från andra partier. Det verkar ju vara allmänt accepterat att man får göra så mot dem. Att bekämpa odemokrati med odemokratiska medel kan väl aldrig vara fel när man gör det för den goda sakens skull? Tänk på hur folkliga AFA har blivit... Nä, Sverigedemokraterna må inte höra hemma i Sveriges riksdag, men att motarbeta dem på det sätt som gjorts är allt annat än demokratiskt. |
|||
Svara med citat |
2010-09-20, 10:20 | #17 | |||
|
||||
|
Undrar hur SÄPO tänker göra, det faller under deras uppdrag.
|
|||
Svara med citat |
2010-09-20, 11:01 | #18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hoppas innerligt på att Sverigedemokraternas hemsida blir hackad flera gånger om de närmsta åren. För det förtjänar de.
|
|||
Svara med citat |
2010-09-20, 11:57 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är ju skrämmande hur detta har hanterats! Jag skäms över Sveriges politker. Jag skäms över media och jag skäms över motståndarna till Sverigedemokraterna!
Hur i hela friden kunde man tro på allvar att man skulle lyckas vinna kraft i att besvara argumentation ifrån SD.s håll med: Bläbläbläbläblä du ääär raaasiiiiisst! Det är inte bara en jävligt dålig politisk insats utan ett riktigt dagisuppförörande från alla håll och kanter. Lars Ohly vrålar om att ta upp kampen för att sedan inte ens klara av att vara i samma rum som en partiledare. Det är barnsligt och det ger bara SD ytterligare vatten på sin kvarn! Man fortsätter att kalla partiet för främlingsfientliga, rasister osvosv.. Men det är inte DETTA som är lösningen och inte heller sakligt. Vad Sverigedemokraterna har gjort historiskt är och förblir oväsentligt i dagens debatt och det är vad de står för IDAG som bör debatteras. Att stå för en begränsad invandring är INTE rasism och att besvara de argumenten med: Rasist, Rasist javisst är genomkorkat. Man måste ju då bemöta problemställningen med en hög invandring och hitta de positiva aspekter som finns med detta och försöka döda SD.s skräckscenarion med statistik och saklighet. Skall man använda SD.s förflutna i debatten så måste man också plocka fram övriga partiers förflutna och den är nödvändigtvis inte speciellt vacker. Moderaterna som jag själv röstar på har en riktigt tråkig historia med röster mot A-kassa, Mot kvinnlig Rösträtt, Mot sjukförsäkring m.m. Men det är inte vad de står för idag och de ställs inte heller till svars för detta. Man KAN inte vinna val på att diskutera ett partis "påstådda agenda" man vinner den genom saklig argumentation och framförallt genom att ha åtgärder som är bättre och starkare! Rent av pinsamt är det!! |
||
Svara med citat |
2010-09-22, 09:35 | #20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag gillar inte SD's politik, men vi lever i ett demokratiskt samhälle med yttrandefrihet. Vilket innebär att SD har samma rätt att föra ut sitt budskap som alla andra så länge de följer de lagar som finns. Gillar man inte deras politik finns det många lagliga sätt att bemöta dom. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|