FAQ |
Kalender |
2010-12-31, 02:41 | #1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej.
Har ni några favoriter när det gäller märke eller modeller för multifunktionskrivare? Funderar över att köpa en skrivare med inbyggd skanner men det är så svårt att välja.. Är en laserskrivare värd den ökade kostnaden, ( jag kommer nog använda skannern mer än utskriftsfunktionen )? Jag skulle gärna motta tips på modeller. |
||
Svara med citat |
2010-12-31, 02:43 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Dessa maskiner är alltid lika dåliga. Det är mycket mer ekonomiskt att skaffa det man mest använder som är billigt i drift och komplettera med extra maskiner där behovet finns.
|
|||
Svara med citat |
2010-12-31, 10:30 | #3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har en Photosmart C8180 All-in-one. Är super nöjd med den och bilderna (om man vill skriva ut foto) blir riktigt riktigt bra. Den är inte så törstig av sig heller.
|
||
Svara med citat |
2010-12-31, 11:30 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kör på en Samsung CLX-3175N. Funkar väldigt bra med nätverksscanning osv. Prisvärd!
|
|||
Svara med citat |
2010-12-31, 12:44 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker multimaskiner är smidiga om man har en begränsad budget eller bägransat med plats, tex hemma.
Laser är alltid att föredra, särskilt om du skriver ut lite då bläckpatroner har en tendens att torka. Vet inte vad du letar efter för prisklass men en billig färglaser med multifunktion skulle jag satsat på. |
|||
Svara med citat |
2010-12-31, 13:11 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Själv köpte jag denna och är skitnöjd
http://www.brother.se/g3.cfm/s_page/...t/MFC6490CWZW1 Kör den via trådlöst nät. Lägger i en bunt papper, Klickar på Scanna. väljer vilken dator jag skall scanna till och sen går resten utav bara farten, Riktigt rapp i utskrifterna med. |
|||
Svara med citat |
2011-01-02, 00:52 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har första multimaskinen HP-släppte med fax och scanner som färglaser. Strular lite ibland men den har åtminstone fem år på nacken nu.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|