FAQ |
Kalender |
2011-01-04, 18:58 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Gäller erbjudandet fortfarande? Hittar ingen info om giltighetstid?
Skulle vilja lägga mitt nya projekt hos någon annan host än min nuvarande... |
||
Svara med citat |
2011-01-04, 19:05 | #12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Om du inte är kund hos oss än så kan du enbart --> idag <-- beställa ett valfritt webbhotellspaket och få det helt kostnadsfritt i ett år. Vi bjuder på både startavgift och månadskostnaderna. Det finns inget köptvång.
|
||
Svara med citat |
2011-01-04, 19:08 | #13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Om jag beställt något och får ett mejl med typ "Vi har uppmärksammat ett problem där du har blivit erlagd avgift fast det är gratis. Vi har rättat till problemet och ber dig kasta eventuellt brev/mejl från oss om att erlägga avgift". |
||
Svara med citat |
2011-01-04, 20:32 | #14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kör ni manuella fakturor? Inte konstigt att ni inte kan konkurrera prismässigt i så fall
2011-01-04, 20:59 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag beställde också webbhotell hos FSData under julafton. Fick hem min faktura igår. Står 100% rabatt överallt, hittar ingenting om att jag ska betala 500 kronor i startavgift.
|
|||
Svara med citat |
2011-01-05, 10:19 | #16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Författaren till denna tråd har flera konton hos oss, däribland ett som var beställt på julafton. Startavgiften som nämns i början av denna tråd var dock knutet till ett helt annat konto (som inte beställdes med vårt julklappserbjudande). Vi har dock krediterat denna faktura ändå. Om ni har liknande frågor om våra fakturor/tjänster, kontakta då gärna vår kundtjänst först och främst. |
|||
Svara med citat |
2011-01-05, 12:55 | #17 | |||
|
||||
Medlem
|
Pappersfakturan var väl rätt onödig ändå tycker ja.
Skippa den och va snäll mot naturen =) |
|||
Svara med citat |
2011-01-05, 13:20 | #18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|