FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag funderar allvarligt på att lämna Binero. Dels pga deras driftstörningar, dels. pga att jag aldrig får ett klart besked om när de kan erbjuda SSL. Har ett konto hos Loopia men de känns inte heller aktuella. Oderland har jag lämnat.
Finns det något webhotell som kan erbjuda PHP/MYSQL/APACHE, driftsäkerhet, SSL i delad miljö, och bättre accesstider än vad Binero har mäktat med senaste tiden? Sedan undrar jag också varför inget webhotell erbjuder en webhotelltjänst utan massa e-posttjänster. Jag kör via Google Apps (som många andra)... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur mycket lagringsutrymme och trafik behöver du?
Senast redigerad av KristianE den 2011-01-15 klockan 12:57 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Levonline har det du frågar efter.
Att e-post ingår är för att en majoritet av kunderna efterfrågar det. Att du väljer att använda en konkurrent för e-posten hindrar inte webbhotellet från att baka in det i sina paket. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, men det vore schysst att plocka bort en sådan tjänst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kan rekommendera City Network, bytte själv från binero..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad var det för fel på Oderland. Min uppfattning efter att ha läst trådar här på forumet är att de verkar vara ett av de bästa valen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Inget generellt fel på Oderland. Jag var kund hos dem i ett par år och var nöjd för det mesta. Det var mer specifika omständigheter som jag inte tror att vi behöver ta upp det här.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag säger City Network..
Dock så är jag osäker på hur de gör med SSL, vill du sätta in ditt egna SSL cert, eller använda ett cert som leverantören tillhandahåller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
säger det igen :-) cpanel med ssl manager är fint.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kpk och abergman - SSL hanterar du med enkelhet direkt i vår nya kontrollpanel.
Funktionsmässigt känns det väl som hygienfaktorer för de flesta webbhotellen. Tror de flesta har stöd för vad du önskar. DMa gärna om du har några specifika frågor. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|