FAQ |
Kalender |
2011-01-17, 21:36 | #1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Godkväll,
Brukar använda Crystone för att registrera domännamn och gjorde så även idag kl 14:30 och betala med kort men fortfarande efter 6 timmar efter så är domänen inte registrerad. Fråga, vem ska man registrera en .se domän hos och det genomförs direkt? Tänkte ta Loopia men där står det att fakturan kommer per email och jag vill betala direkt och kunna styra om den direkt mot en färdig sajt. Som sakt, vem ska jag registrera domänen hos? |
||
Svara med citat |
2011-01-17, 21:38 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2011-01-17, 21:40 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2011-01-17, 21:42 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Yes, alla fakturor går att betala direkt med kort. Det går även att betala med LoopiaPREPAID.
2011-01-17, 22:03 | #5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och Crystones dygnet runt support är igen support utan någon som tar mot meddelande. |
||
Svara med citat |
2011-01-17, 22:48 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Loopia är grymma på domäner tycker jag - har aldrig haft ett problem och reggat rätt många (100+) genom dom.
|
||
Svara med citat |
2011-01-17, 22:52 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har aldrig haft några problem med domäner och fakturering på Loopia. Men jag har iofs inte så mycket erfarenhet av andra ombud. |
|||
Svara med citat |
2011-01-17, 23:35 | #8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har använt Crystone under flera år och det har strulat en hel del gånger och då har jag ringt dagen där på men idag var det lite panik så jag fick hitta en annan lösning och det blev Loopia. Blev klart nöjd. Lätt att ändras DNSer mm. Tack för tipsen, uppskattat.
|
||
Svara med citat |
2011-01-18, 09:48 | #9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Vi registrerar direkt hos .SE så fort ordern och lagd och betald. I undantagsfall kan dock en order fastna i vårt system av olika anledningar och då behöver vi göra en manuell handpåläggning för att få igenom den. Om du PM:ar mig ditt ordernummer så kan jag kika på vad som har gått fel. |
||
Svara med citat |
2011-01-18, 10:45 | #10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Eng3l: Du kanske skulle förtydliga att du representerar Crystone? Det är inte helt uppenbart om man bara läser tråden.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|