FAQ |
Kalender |
2011-04-25, 23:23 | #81 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Danielos - absolut finns det massor av lösningar. Jag menar bara på att klustrat i sig är inte en garanti för noll nertid. Det finns en hel del andra möjliga felkällor. Vad Binero i sig möjligen lider av har jag inte en aning om.
|
||
Svara med citat |
2011-04-26, 14:23 | #82 | ||
|
|||
Medlem
|
Bineros fel är väl att de har köpt in ett system
De inte verkar ha kunskapen att ratta själva. Hur kan man annars förklara alla dessa missar som begås? |
||
Svara med citat |
2011-04-26, 19:33 | #83 | ||
|
|||
Medlem
|
Binero fallerar på alla möjliga tänkbara områden.
Kan någon nämna någon tjänst som inte haft nertid eller driftstörningar detta året? Allt som var till deras fördel i början, är emot dem tyvär. |
||
Svara med citat |
2011-04-26, 21:19 | #84 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
De flesta webbhotell har väl nertid och driftsstörningar, och jag tycker inte det är det som är problemet, utan det är väl mer om problemet är kroniskt som kan vara ett problem. Vi införde tex. infiniband och fick därmed lite driftsstörningar, men när allt väl var implementerat och löst så har det fungerat mycket bra. Om man sätter upp ett system som är designat och sedan får problem mellan varven är det naturligtvis allvarligt då det kan bero på ett grundläggande designfel, men i bineros fall vet jag inte om så är fallet. |
|||
Svara med citat |
2011-04-29, 20:43 | #85 | ||
|
|||
Medlem
|
Det jag menar är att det verkar som om att inte binero har någon testmiljö alternativt inte tillräckligt kompetent personal.
Dem uppdaterar brandväggar, stöter på problem och tjänster är nere. Deras egna sajt fungerar knackigt, finns många buggar.. osv Underhåll är helt okej och driftstörningar kan viss förekomma och förekommer hos alla men varje vecka, flera ggr om. Då börjar man titta efter alternativa webbhotell. Har alltid tyckt om binero tidigare och väntar fortfarande på att dem ska komma upp på fötter igen efter en hård tid, om dem nu återhämtar sig inom snar framtid. |
||
Svara med citat |
2011-04-30, 11:14 | #86 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men jag kan inte svara på vilket av det det beror på. |
|||
Svara med citat |
2011-04-30, 13:06 | #87 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
tror vi kan släppa tråden lite .
Vi behöver ju inte dra rappkäppen på illbattingen som redan ligger ner. . |
||
Svara med citat |
2011-05-02, 21:01 | #88 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
2011-05-02 20:00
503 Service Unavailable The server is temporarily busy, try again later! Powered By LiteSpeed Web Server LiteSpeed Technologies is not responsible for administration and contents of this web site! |
||
Svara med citat |
2011-05-05, 23:53 | #89 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Dags igen?
Jag kommer inte åt någon sida relaterad till Binero. Ej mina egna, ej Binero.se (sedan minst 30min), ej binerodrift.se... Update: Verkar bara vara min lina.. Lustigt att man kommer in på allt annat. Senast redigerad av daniel_ den 2011-05-05 klockan 23:58 |
|||
Svara med citat |
2011-05-05, 23:56 | #90 | |||
|
||||
Medlem
|
DNS problem...
|
|||
Svara med citat |
Svara |