FAQ |
Kalender |
2011-05-10, 21:36 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag vet att egenreklam inte är tillåten, men med tanke på den här tråden kanske en eventuellt lösning kunde vara att införa en egenreklam-tag, i stil med en spoiler-tag.
Således får/kan man göra egenreklam, men det visas endast om man aktivt klickar för att visa den. |
|||
Svara med citat |
2011-05-10, 22:00 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Utmärkt förslag!
|
||
Svara med citat |
2011-05-11, 01:55 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle vilja veta vad som menas med egenreklam?
Vi har ju Feedback-forumet om någon vill visa upp sin hemsida och få synpunkter på den. Sen har ju de flesta av oss någon typ av egenreklam i signaturerna, det är nästan ingen som inte visar länken till sin hemsida i signaturen. Räknas inte det också som egenreklam på ett sätt? Eller menar ni egenreklam som att reklamera sina tjänster? (t.ex. webbdesign, programmering etc?) |
|||
Svara med citat |
2011-05-11, 09:47 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kimppa: Ett exempel på egenreklam vore om nån rapporterar ett fel/strul med nån webhost och jag svarade "Kom till Space2u, hos oss kommer det fungera". Det är klar egenreklam.
Sen finns det dolda varianter som man ser till och från, det är mer svårbeskrivet utan att hänga ut nån för den. Det är kort sagt att pimpa sina tjänster - relevant eller ej för tråden. WN är ju ett diskussionsforum, inte ett reklamforum. |
|||
Svara med citat |
2011-05-11, 11:54 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2011-05-11, 15:48 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Detta är problemet med WN, nån ställer en fråga, 10 st sitter inne med lösningen/tjänsten men vågar inte posta för då är det egenreklam! |
|||
Svara med citat |
2011-05-11, 20:32 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det kommer bli reklam överallt. Även med den taggen så kommer det bli postande överallt för att sprida sin tjänst. Jag tycker reglerna fungerar bra som det är, även om jag själv ibland vill kunna svara "Det kan vi leverera" men inte kan, så är det väl överlag bättre än nästan bara såna poster. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|