FAQ |
Kalender |
2011-05-26, 13:59 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Jag håller på att utveckla ett dating applikation till android, och söker just nu en eventuell partner där vi delar på allt 50%. Lite info om projektet: Det kommer att bli en dating/socialmedia för android mobiler med en helt ny design och vissa funktioner som inte finns tillgängligt ute just nu, mer information vad det specifikt handlar om ges vid vidare kontakt med intressant partner. android applikationen kommer bli klar inom en månad och den delen av projektet går enligt tidsplanen. vad behöver jag en partner till? jag behöver någon som är bra på marknadsföring och liknande uppgifter. Om appen blir framgångsrik har jag planer att göra en Iphone version av applikationen, anledningen att jag har valt att börja med android versionen är för att jag har aldrig använt Xcode som används av Iphone. Om jag har glömt nämna något är det bara att fråga. |
||
Svara med citat |
2011-05-26, 17:46 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Önskar att jag hade tid att hjälpa till. Ville bara säga att det verkar som att du har hittat ett ganska oexploaterat marknadssegment. Gör du rätt så kommer du säkert att lyckas. Lycka till! :-)
|
|||
Svara med citat |
2011-05-26, 20:17 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack, uppskattas verkligen
|
||
Svara med citat |
2011-05-27, 00:43 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det låter intressant. Jag driver tillsammans med två kollegor produktionsbyrån som jag har länkat i min signatur. Vi tycker projekt är kul och är bra på marknadsföring. Hör av dig till johan snabela frejmedia punkt se eller 021 - 47 14 102 så pratar vi vidare.
|
|||
Svara med citat |
2011-06-08, 15:43 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag ber om ursäkt till alla som svarat och ej har fått svar, jag har varit väldigt upptagen senaste veckorna.
Jag har hittat en partner för detta projekt. tack för alla svar |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|